راه اندازی شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در بویین زهرا

مدیر شعب استان قزوین گفت: با افتتاح بانک قرض الحسنه مهرایران در بویین زهرا، مردم این منطقه می‌توانند از خدمات بانکی و قرض الحسنه‌ای اولین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در کشور بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن میرزا عبدالهی‌ها، مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران استان قزوین در مراسم افتتاح دوازدهمین شعبه این استان که با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از خیرین و معتمدین شهر بویین زهرا برگزار شد؛ گفت: این بانک با هدف اجرای عقد قرض الحسنه به صورت تخصصی و حرکت در مسیر بانکداری اسلامی تاسیس شده و خوشبختانه امروزه با جذب بیش از ۹میلیون مشتری در کل کشور توانسته بخش زیادی از اقشار جامعه را تحت پوشش قرار دهد.
او گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه را مهمترین دلیل افزایش اعتماد مردم به نظام بانکی برشمرد و اضافه کرد به برکت قرض الحسنه بانک مهر ایران هر روز درخشان تر از گذشته به انجام ماموریت های خود در نظام بانکداری می‌پردازد.
مدیر شعب استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از کلیه نیروهای موثر در افتتاح این شعبه و بهره مندی مردم منطقه از خدمات بانک مهر ایران بیان کرد: در انتخاب نیروها و گزینش افراد در پست ها تعهد افراد به انجام مطلوب امور مردم، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع بسیار توجه شده است.
میرزا عبدالهی ها افزود: با افتتاح شعبه بویین زهرا کد ۵۰۱۰ مردم این منطقه می توانند از خدمات بانکی و قرض الحسنه ای اولین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور بهره مند شوند.
حجت الاسلام رضوانی، امام جمعه شهر بویین زهرا نیز با اشاره به آیات و روایات در حوزه قرض الحسنه اظهارکرد: این قرض با توجه به اینکه فرد با خدا معامله می کند قرض حسنه نامیده می‌شود.
او گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم را در شرایط فعلی از اولویت دار ترین امور در جامعه اسلامی برشمرد و اضافه کرد: قرض الحسنه به تعمیق مفاهیم اسلامی منجر می‌شود.
 امام جمعه بویین زهرا اظهار امیدواری کرد با فعالیت بانک قرض الحسنه در منطقه شاهد افزایش رضایتمندی مردم از نظام نیز باشیم.
در این مراسم اولین حساب شعبه به نام امام جمعه شهر افتتاح شد.
همچنین مشتریان، مراجعه کنندگان و متقاضیان می‌توانند برای استفاده از خدمات حضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به آدرس بویین زهرا، میدان مادر، ابتدای بلوار طالقانی، روبروی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۴۲۳۰۶۳۶-۰۲۸ و دورنگار ۳۴۲۳۰۶۳۵-۰۲۸ تماس حاصل کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =