۰ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
پیشنهاد ویژه رزرو هتل در دوران کرونا

با شیوع و همه گیری ویروس کرونا در کشور، بسیاری از مشاغل و فعالیت ها برای مدتی تعطیل شدند. هتل ها و اقامتگاه ها از مراکزی محسوب می شوند که با همه گیری ویروس کرونا فعالیت خود را متوقف کرده بودند.

با گذشت چندین ماه از آغاز این بیماری در سراسر جهان، هتل ها و اقامتگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و دریافت مجوزهای لازم از ستاد مبارزه با کرونا توانستند فعالیت های خود را از سر بگیرند.

همان طور که می دانید بهترین راه مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است. با این حال اگر سفری ضروری برایتان پیش بیاید، چگونه بهترین هتل را برای اقامت خود رزرو می کنید؟

 به نظر می رسد رزرو آنلاین هتل های ایران بهترین انتخاب برایتان باشد؛ چراکه به راحتی تنها با چند کلیک و بدون رفت و آمد می توانید بهترین هتل را رزرو کنید، ضمن اینکه هتل های مورد تأیید وزارت بهداشت به صورت نشان دار مشخص شده اند و از بابت تمیزی و دور ماندن از ابتلا به کرونا با خیالی آسوده هتل رزرو می کنید و بدون نگرانی سفرتان را انجام می دهید.

 با ما در ادامه همراه باشید تا علاوه بر مشاهده ویژگی های رزرو آنلاین هتل از پیشنهاد ویژه ما نیز باخبر شوید.

رزرو آنلاین بهترین هتل های ایران به کمک رزرواسیونی معتبر

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به خصوص در مکان های عمومی و پر رفت و آمدی مثل هتل ها رعایت مجموعه نکاتی الزامی است؛ برای مثال، رسپشن هتل از مراکزی محسوب می شود که در طول روز همواره پر تردد و شلوغ است.

از این رو، رزرو آنلاین هتل و پرداخت هزینه به صورت آنلاین قبل از مراجعه به هتل بهترین انتخاب برای حفظ سلامتی خودتان و دیگران محسوب می شود. علاوه بر آن برخی از اقامتگاه های سراسر کشور به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی موفق به دریافت مجوز های لازم جهت بازگشایی نشده اند.

توجه داشته باشید برخی از سایت های اینترنتی را افراد سودجو اداره می کنند و ممکن است با پیشنهادهای وسوسه انگیز و گاهی با ارائه هتل های ارزان قیمت سلامت شما و همراهانتان را به خطر بیندازند. به همین جهت بهتر است پیش از سفر، برای رزرو آنلاین هتل های ایران از رزرواسیونی معتبر اقدام کنید.

پیشنهاد ما به شما رزرو هتل های ایران از سایت هتل یار است. با جستجوی کلمه هتل یار و ورود به صفحه هتل های شهر مورد نظرتان، فهرستی از بهترین و بهداشتی ترین هتل های آن شهر برای شما به نمایش در می آید.

در سایت هتل یار، علاوه بر مشاهده اطلاعات کامل هریک از هتل ها، امکان فیلتر کردن و مقایسه هتل ها با یکدیگر، مشاهده قیمت ها و تخفیف ها برای شما فراهم است. با این کار می توانید بهترین هتل های ایران را ارزان تر از همیشه رزرو کنید و اقامتی دل نشین و دور از نگرانی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید.

آیا هتل ها آمادگی های لازم برای مقابله با ویروس کرونا را دارند؟

وظیفه هتل ها و اقامتگاه ها در زمان شیوع ویروس کرونا ایجاد امکانات مناسب، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظافت هر روزه هتل است. در ادامه، چک لیستی از موارد نظافتی را مشاهده می کنید که هتل ها مستلزم رعایت آنها هستند:

۱. نظافت کامل اتاق ها، استخر، سالن ورزشی و ...

۲. تمیز کردن سرویس حمام و دستشویی و تعویض مواد شوینده و بهداشتی

۳. شستشوی ظروف، سطوح و تمیز کردن سطوح قابل لمس با الکل

۴. ضد عفونی کردن کامل و تعویض رو تختی رو بالشتی، تشک و...

۵. نظافت و شستشوی راهرو، سطوح، آسانسور، لابی، مبل ها، دیوار و...

۶. ضدعفونی کردن محل های پر رفت و آمد مانند رستوران و کافی شاپ، رسپشن، صندلی ها، دستگاه خودپرداز و...

۷. تب سنجی مسافران قبل از ورود به هتل

برای مشاهده لیست هتل هایی که تحت نظارت وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا مطابق با پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند، می توانید به سایت هتل یار مراجعه نمایید.

امکان کنسل کردن یا تغییر تاریخ رزرو هتل

ممکن است برای شما پیش آمده باشد در زمان کنسل کردن یا تغییر تاریخ رزرو هتل مبلغ قابل توجهی از پول شما توسط هتل یا سایت رزرو هتل کسر شده باشد.

 با توجه به حساسیت بیشتر این موضوع در زمان شیوع ویروس کرونا بهتر است از سایتی هتل رزرو کنید که علاوه بر قیمت های مناسب، امکانات پشتیبانی خوبی را ارائه دهد.

برای مثال، اگر از رزرواسیون هتل یار هتل رزرو کرده باشید، می دانید هتل یار در صورت کنسل کردن یا تغییر تاریخ رزرو از سوی مسافران، هیچ گونه هزینه و کارمزدی به نفع خود کسر نمی کند.

اگر شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی هتل ها شود، تکلیف رزرو هتل و پول پرداختی ما چه می شود؟

با وجود رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی هتل ها بعید است دوباره شاهد تعطیلی این اقامتگاه ها باشیم. اما برای اطمینان بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنیم از سایتی معتبر برای رزرو آنلاین هتل های ایران اقدام کنید.

چنانچه در شرایط فعلی و اپیدمی کرونا قصد رزرو آنلاین هتل در یکی از شهرهای ایران را دارید و می خواهید از سایت های متفرقه برای این کار اقدام کنید، بهتر است تبعات کار خود را بپذیرید و فرایند طولانی مدت بازگشت پول خودتان را در نظر بگیرید.

در چنین شرایطی سایت های متفرقه سعی بر پایمال کردن حقوق شما دارند و با ایجاد موانع غیر حرفه ای، باز پس گیری هزینه پرداختی را طاقت فرسا می کنند.

درنتیجه، با کنار گذاشتن سایت های متفرقه و رزرو هتل از رزرواسیونی معتبر با خیالی آسوده در زمان کرونا هتل رزرو کنید. یکی از معتبرترین سامانه ها در این حوزه سایت هتل یار است که با توجه به سابقه درخشان خود، بازگشت پول شما را بلافاصله بعد از کنسلی تضمین می کند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل و اطلاعات هتل های ایران می توانید به سایت هتل یار مراجعه کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =