۱ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
سریال ۱۰۰ میلیون دلاری نیکول کیدمن

همشهری آنلاین نوشت: نیکول کیدمن برای تولید پروژه تلویزیونی ۱۰۰ میلیون دلاری «۹ غریبه درجه‌یک» چراغ سبز گرفت تا به این خونی تازه در رگ‌های صنعت فیلمسازی استرالیا در دوران پساکرونا جاری شود.

بازیگر و ستاره سرشناس هالیوودی از اینکه توانسته برای صدها نفر در زادگاه خود و سرزمین مادری‌اش استرالیا کار ایجاد کند ابراز شادمانی کرد و گفت: «این فرصتی فوق‌العاده برای من است که محبت‌های مردم کشورم را در سال‌های حضور در عرصه سینما جبران کنم.» صنعت فیلمسازی سرزمین کارنگوروها هم بسان دیگر نقاط دنیا از شیوع ویروس کرونا آسیب فراوان دیده و صدها و هزاران نفر کار خود را به دلیل متوقف شدن تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی از دست داده‌اند.

«۹ غریبه درجه‌یک» بر اساس کتابی به همین نام از لیان موریارتی ساخته می‌شود؛ نویسنده استرالیایی که کیدمن ۵۳ ساله پیش‌تر در سریال «دروغ‌های بزرگ کوچک» بر اساس کتابی دیگر از او بازی کرده بود. همسر پیشین تام کروز سریال کوتاه «۹ غریبه درجه‌یک» را در شرکت خودش تولید می‌کند و ۱۰۰ میلیون دلار بودجه برای آن کنار گذاشته است. ملیسا مک کارتی، لوک ایونز و مانی جاسینتو دیگر ستاره‌های هالیوودی هستند که همراه کیدمن در این مجموعه بازی می‌کنند.

مسئولان بهداشتی استرالیا برای تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی در زمانه شیوع کرونا آیین‌نامه‌های سفت و سخت در نظر گرفته‌اند و قرار است «۹ غریبه درجه‌یک» هم در فضایی مقابل دوربین برود که از املاک کیدمن و همسرش کیت اربن در نیوساوث‌ولز است. گروه تولید و بازیگران که از خارج وارد استرالیا می‌شوند، ۱۴ روز در قرنطینه کرونا می‌مانند و بعد به دیگر عوامل می‌پیوندند. فیلمبرداری از ۱۰ اوت آغاز می‌شود و حدود ۱۹ هفته ادامه می‌یابد. کیدمن و دیگر تهیه‌کنندگان مسئولیت تامین هزینه‌های بهداشتی و پزشکی را هم بر عهده دارند.

۲۴۱۲۴۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1411869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =