سردرگمی مجیدی برای لیست آسیایی استقلال

تسنیم نوشت: سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برای ارسال لیست آسیایی استقلال مانده‌ایم چه کار کنیم، چون تکلیف نقل و انتقالات و تمدید قراردادها مشخص نیست.

سعید رمضانی درباره آخرین وضعیت داریوش شجاعیان برای اضافه شدن به لیست این فصل تیم فوتبال استقلال گفت: روز گذشته بار دیگر پیگیری کردیم که در هیئت رئیسه سازمان لیگ بتوانیم مجوز اضافه شدن نام شجاعیان به لیست استقلال را بگیریم. منتظر هستیم که ببینیم تایید می‌کنند یا نه.

وی افزود: شجاعیان خودش مانده چه کار کند. با این شرایط در حق بازیکن ظلم می‌شود. کسی فکر نمی‌کرد که لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شود. امیدوارم با توجه به شرایط فوتبال ایران، کمک کنند بازیکنانی مثل شجاعیان به لیست تیم اضافه شوند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره ارسال لیست استقلال به AFC تصریح کرد: در ایمیل ارسالی به باشگاه‌ها خواسته شده که لیست آسیایی را تا 19 مرداد ماه ارسال کنند، در شرایطی که هنوز تکلیف نقل و انتقالات مشخص نیست. از طرفی نمی‌دانیم تکلیف بازیکنانی که قراردادشان با استقلال به پایان می‌رسد، چه خواهد شد. با سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان صحبت کردم و گفت می‌توانید اسامی جدید اضافه کنید، اما  وقتی زمان نقل و انتقالات اعلام نشده و تکلیف تمدید قراردادها مشخص نیست، چه کار می‌توان انجام داد؟

رمضانی خاطرنشان کرد: برنامه ادامه مسابقات جام حذفی را نداده‌اند و مشخص نیست تیم‌ها چه زمانی باید استراحت کنند. ما لیست بازیکنان فعلی را برای دادن پاسپورت جهت ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را آماده کرده‌ایم، اما تکلیف مواردی که اعلام کردم، مشخص نیست.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود که فرهاد مجیدی از مسئولان باشگاه استقلال خواسته که اسامی 10 بازیکن جدید را بدهند تا با شروع نقل و انتقالات با آنها مذاکره شده و اگر به استقلال آمدند، از آنها استفاده شود،گفت: مجیدی چیزی نگفته و اینها حرف و حدیث است. هنوز رسمی چیزی به باشگاه اعلام نشده است. باید تکلیف نقل و انتقالات مشخص شود. این بحث باید در AFC پیگیری شود، چون همه باشگاه‌ها درگیر این مسئله هستند. از طرفی، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال موقت بسته است و باید زودتر زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی را بگویند تا پول بویان را بدهیم و پنجره‌مان باز شود، اینطور نیست که بگویند یک هفته پنجره نقل و انتقالاتی باز است و ما بخواهیم بک روزه پول بویان را بدهیم. 

بیشتر بخوانید: عکس یادگاری سه چهره معروف استقلال در دهه 70

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1412646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    1 0
    امسال هم استقلال مثل ندید بدید ها به بازار حمله می کنه و حتما برای خرید همه ستاره های لیگ اقدام خواهد کرد ولی بعد از اینکه دوباره نتیجه نگرفت اول سرمربیش رو عوض می کنه بعد می گن وزیر می خواد پرسپولیس قهرمان بشه و آخرش هم سعی می کنه یه جوری لیگ رو به تعطیلی بکشونه