فوتبال ساحلی اصفهان به اندازه چند سال از سایر استان‌ها عقب مانده است

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان گفت: بازیکنان فوتبال ساحلی اصفهان چند سال از سطح اول این رشته دور بوده‌اند و می‌توان گفت ۳ تا ۴ سال از سایر استان‌ها عقب هستیم.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان : علی نادری ، درباره روند تمرینات تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اظهار داشت: نخستین فصلی است که در لیگ برتر فوتبال ساحلی شرکت می‌کنیم.

وی افزود: اصفهان در چند سال اخیر از سطح اول فوتبال ساحلی ایران دور بوده و خوشبختانه امسال با راه‌یابی تیم صنعت فرش حداد به سطح اول فوتبال ساحلی کشور بازگشته است، با این تفاوت که از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری با برخی کم و کاستی‌ها روبه‌رو هستیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان درباره مشکلات تیمش ادامه داد: زمین مناسبی در اختیار نداریم و زمینی که در آن تمرین می‌کنیم زیاد با استانداردهای تعریف‌شده فدراسیون منطبق نیست. به همین دلیل کمی از برنامه خود عقب هستیم و مسئولان قول داده‌اند این معضل را برطرف کنند.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه بازیکنان فوتبال ساحلی اصفهان از سطح اول این رشته دور بوده‌اند، می‌توان گفت ۳ تا ۴ سال از سایر استان‌ها عقب هستیم و امیدوارم با تلاش مضاعف این ضعف را برطرف کرده و روز به روز پیشرفت کنیم.

نادری با بیان اینکه تیم جوانی داریم، اضافه کرد: بازیکنانم از نظر فنی بسیار خوب هستند اما کم‌تجربه‌اند و امیدوارم در ادامه تجربه لازم را کسب کنند.

وی نصریح کرد: امیدوارم همان‌طور که استان اصفهان در فوتبال و فوتسال حرف اول را در کشور می‌زند، بتوانیم در فوتبال ساحلی نیز اصفهان را در چند سال آینده به شرایط ایده‌آل برسانیم و شاهد موفقیت تیم‌های اصفهانی در لیگ برتر باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1412784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =