۱۳۰۴ واحد مسکن مهر شهریور امسال در هرمزگان به بهره برداری می‌رسد

ایرنا نوشت : استاندار هرمزگان گفت: هزار و ۳۰۴ واحد مسکن مهر در استان تا پایان شهریورماه سالجاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد بازآفرینی شهری وشورای مسکن استان افزود: همچنین هزار و ۵۳۸ واحد مسکن مهر دیگر نیز در هرمزگان تا پایان سالجاری تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان خواهدشد.
وی بیان داشت: بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر نیز در قالب پنج تعاونی در هرمزگان، دارای مسائل حقوقی و پرونده در دستگاه قضایی هستند که امیدواریم با سرعت بخشی در رسیدگی به پرونده این واحدها و حل مشکلات آن‌ها، این واحدهای مسکن مهر تکمیل شوند.
استاندار هرمزگان ادامه داد: درطرح اقدام ملی ساخت مسکن نیز در سه مرحله بیش از ۲۲ هزار نفر در استان ثبت نام کردند که تاکنون براساس پایش های انجام شده از این تعداد، هفت هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.
وی گفت: افراد واجد شرایط در این طرح که پیامک دریافت کرده‌اند، باید سریع نسبت به افتتاح حساب بانکی و واریز مبلغ اولیه اقدام کنند تا عملیات ساخت این واحدهای مسکونی آغاز شود.
همتی خاطرنشان کرد: در شهرستان های هرمزگان، تامین زمین و آماده سازی نقشه ها جهت اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن انجام شده و آغاز عملیات ساخت و ساز بستگی به واریز مبلغ اولیه از سوی افراد واجد شرایط دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1413434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =