واکنش خوردبین به حمایت وزیر از پرسپولیس/ما که چیزی ندیدیم

محمود خوردبین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم ریشه داری است و دلیل قهرمانی این تیم  در این 4 سال به خاطر تلاش و انگیزه و باوری است در که در فکر و ذهن همه اعضای تیم به وجود آمده است. 

سمیه قدیری: محمود خوردبین سرپرست سابق پرسپولیس با اشاره به قهرمانی دوباره این تیم در لیگ برتر  در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: پرسپولیس با وجود مشکلاتی که داشت توانست در این فصل موفق عمل کرد و موفق شد با اقتدار عنوان قهرمانی را به دست آورد. با تدبیری که یحیی گل محمدی و دیگر اعضای کادرفنی در امور فنی  و شرایط روحی و روانی  تیم داشتند، توانستند شرایط خوبی را بر تیم حکم‌فرما کرده و در نهایت تیم چند هفته مانده به پایان فصل قهرمانی اش را مسجل کرده و همه را بابت این موفقیت خوشحال کند. این اتفاق در حالی رخ داد که مشکلاتی از جمله مشکلات مالی برای تیم وجود داشت اما این مساله نتوانست در روند خوب تیم در نتیجه گیری تاثیر بدی بگذارد.
سرپرست سابق پرسپولیس در خصوص برخی اقداماتی که سعی در لوث کردن موفقیت های چند فصل اخیر اتفاق می افتد و شائبه حمایت وزارت از این تیم و تاثیر آن در قهرمانی های پرسپولیس تصریح کرد: واقعا نمی دانم این موضوعات چرا مطرح می شود! ما که حمایتی ندیدم و هر چه بوده غیرت و تلاش مجموعه باشگاه و تیم بوده که باعث شده این موفقیت ها رقم بخورد. پرسپولیس تیم ریشه داری است و دلیل قهرمانی این تیم  در این 4 سال به خاطر تلاش و انگیزه و باوری است در که در فکر و ذهن همه اعضای تیم به وجود آمده است. 


خوردبین در واکنش به پیام تبریک برانکو برای قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: این اتفاق برای من قابل پیش بینی بود. برانکو یک مربی باشخصیت و بزرگ است و عاشق پرسپولیس است و در هر کجای دنیا هم که حضور داشته باشد، به فکر پرسپولیس است. 
او در خصوص عملکرد یحیی گل محمدی و همکارانش در کادرفنی سرخ ها به خبرنگار خبرآنلاین گفت: یحیی برای حضور در پرسپولیس تصمیم مهمی گرفت و این آزمون، امتحان سختی برای او محسوب می شد ولی او نشان داد مربی بزرگی است و توانست  به خوبی از پس این مسوولیت مهم برآید. او مربی خوبی است و نشان داد مدیر باتدبیری هم برای پرسپولیس محسوب  می شود.

بیشتر بخوانید: گل محمدی به رسول‌پناه برنامه داد

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    2 1
    نابود کردن استقلال را با تغییرات مکرر هیات مدیره و مدیر عامل که منجر به فراری دادن استارماچونی در وقتی که صدر جدول بود هم ندیدی
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    3 1
    چیزی ندیدید چون از زیر برف واقعیتها زیاد واضح دیده نمیشه!
  • عاشق ایران IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    2 1
    اره به جون خودت از وزارت ورزش چیزی ندیدید شما گفتید 85 میلیون مردم باور کردند
  • امیر IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    خب معلومه تو ندیدی جونم. دوربین های تلویزیونی اون همه پنالتی و ناداوری و پنالتی به ضضر رقبا و پنالتی دقیقه 85 برای شما و عدم اخراج شجاع و کنعانی و فراری استرا و 35 میلیراد خرج کالدرون و یحیی و 460 هزار دلار جونیور و500 هزار بودیمیر و ندیدی؟؟؟؟ استقلالی که می رفت ستاره سوم با چندتا جون بی ادع کسب کنه طوری زدید زمین که دگ بلندنمیشه. معلومه که نمیبینی.اینا کار وزیر نیست گمونم کار منه پس خخخخخخخ