علی تشنه دل رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان منصوب شد

‍ طی حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، علی تشنه دل بعنوان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان منصوب شد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، مدرس خیابانی در حکم خود خطاب به علی تشنه دل آورده است:
 نظر به شایستگی و تجارب ارزنده و مفید جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان منصوب می شوید تا بر اساس وظایف محوله و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه ریزی و تدوین شیوه های بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی ، با سازماندهی امکانات و استفاده بهینه از ظرفیت های ملی و منطقه ای در جهت تحقق اهداف سازمانی و سیاست گذاری های تعیین شده در راستای اجرای محورهای چهارگانه برنامه راهبردی وزارت متبوع ، شامل جهش تولید ، راه اندازی طرح ها و پروژه های نیمه تمام ، توسعه صادرات ، مدیریت و کنترل واردات و مدیریت و تنظیم بازار اقدام نمائید.

 سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت در بخش دیگری از این حکم خطاب به علی تشنه دل می افزاید: انتظار می رود با اتخاذ تدابیر اثر بخش ، نسبت به ایجاد تحرک و پویایی صنعتی ، معدنی و تجاری با افزایش سطح دانش فنی ، ساماندهی طرح های صنعتی و معدنی ، تنظیم و مدیریت بازار و توسعه تجارت خارجی با استفاده از توانمندی های بومی و از طریق حضور پایدار در بازارهای هدف و توسعه روابط بازرگانی با کشورهای همسایه و ارتقای کمی و کیفی تولید صادراتی و ارزآوری برنامه ریزی نمائید.

 مقتضی است ضمن هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه های حاکمیتی و اجرایی و همکاری مناسب با تشکل های تخصصی بخش های خصوصی و مردم نهاد ، با تکیه بر اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی ، منشور اخلاقی ، رعایت قوانین و مقررات در تقویت مناسبات سازمانی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و به هنگام ، در ایفای وظایف محوله اقدام گردد.

توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال مسئلت دارم.

حسین مدرس خیابانی  
سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =