درخشش دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در هشتمین سمپوزیوم و پنجمین جشنواره ملی خود مراقبتی و آموزش بیمار

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از درخشش دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در هشتمین سمپوزیوم و پنجمین جشنواره ملی خود مراقبتی و آموزش بیمار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سید علی درخشان افزود: مراسم اختتامیه مجازی این آیین که با هدف تشویق و ترویج فرهنگ خود مراقبتی، آگاهی بخشی و ارتقای آموزش بیمار و جامعه و در سطح ملی صورت گرفته بود، دوم مردادماه ۹۹ در تالار مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: در این آیین «محمد قربانی آقبلاغی» دانشجوی رشته پرستاری و «عاطفه دهقان قهفرخی» دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، موفق به حضور در جمع رتبه‌های برتر این جشنواره ملی شدند و رتبه دوم بخش هنرهای تجسمی پنجمین جشنواره ملی خود مراقبتی و آموزش بیمار را از آن خود کردند.
درخشان خاطرنشان کرد: هشتمین سمپوزیوم و پنجمین جشنواره کشوری خود مراقبتی و آموزش بیمار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با مشارکت فعال اساتید و دانشجویان جامعه علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی، انجمن های علمی و شرکت های دانش بنیان و… در راستای ارتقاء آگاهی، سلامت و افزایش خودمراقبتی در جامعه همزمان با روز جهانی خودمراقبتی، به صورت مجازی برگزار شد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: محورهای این سمپوزیوم شامل خودمراقبتی جسمی در همه‌گیری کووید-۱۹، مراقبت از سلامت روان و سلامت معنوی در همه گیری کووید-۱۹و سلامت اجتماعی در همه‌گیری کووید-۱۹ بود که در قالب آثار مکتوب، آثار شنیداری دیداری، هنرهای تجسمی و آثار دیجیتالی پذیرفته شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =