۰ نفر
۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
ساعت کاری ادارات استان قم کاهش یافت

استاندار قم از کاهش ساعت کاری ادارات استان خبر داد و گفت: ساعت کاری ادارات از نهم تا پانزدهم مردادماه از ۷ ونیم صبح تا ساعت ۱۳ را موافقت می‌کنیم.

به گزارش خبرآنلاین از قم : بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری، اظهار داشت: از اداراتی که در پایش اول پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و اداراتی هم که در پایش دوم رشد داشته‌اند؛ قدردانی می‌کنیم و به اداراتی که در این زمینه ضعف داشته‌اند باید تذکر جدی داده شود.

استاندار قم با اشاره به کاهش تعداد نیروهای اداری به دوسوم گفت: فکر نمی‌کنم این کار سبب بهبود مقابله با شیوع بیماری کرونا باشد و مورد موافقت قرار نمی‌گیرد؛ البته برای افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و یا بانوانی که فرزند خردسال و شیرخوار دارند باید در اولویت دورکاری باشند.

وی در خصوص کاهش تعداد ساعات کاری نیز ابراز کرد: ازنظر تراکم مراجعین کاهش ساعات ادارات به ۱۲ خیلی زود است و ساعت یک ظهر معقول‌تر است و بهتر است که این کار در دو مرحله انجام شود.

سرمست تأکید کرد: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی با نظارت دقیق در مجموعه تحت مدیریت خود با جدیت موضوع کاهش مصرف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین ساعت کاری ادارات از نهم تا ۱۵ مردادماه از ۷ ونیم صبح تا ساعت ۱۳ را موافقت می‌کنیم و برای دو هفته آتی مردادماه در جلسه بعدی تصمیم می‌گیریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =