۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
پاشازاده: از این کارها خجالت بکشید

ورزش سه نوشت: سرمربی شاهین شهرداری بوشهر واکنش تندی نسبت به اظهارات یکی از بازیکنان سابق‌اش علیه او نشان داد.

مهدی پاشازاده در واکنش به اظهارات عجیب مصطفی ماهی، بازیکن سابق سرخ‌پوشان پاکدشت علیه او، اظهار کرد: بنده هر جایی می‌روم، همیشه سعی کردم با تیم پزشکی هماهنگ باشم. وقتی هم که به تیم سرخ‌پوشان پاکدشت رفتم، در رختکن و در نخستین مسابقه مقابل تیم سیرجان، به پزشک تیم و بازیکنان گفتم که اگر شما دارویی مصرف می‌کنید و هر چیزی که به دستتان می‌آید را در تیم می‌دهید، حتما با پزشک تیم هماهنگ باشید. این موضوعی است که گفتم و در تمام تیم‌هایی که می‌روم، می‌گویم.

او ادامه داد: یک جریانی که متاسفانه عادت شده، این است که یکدیگر را پایین بکشیم تا هم‌سطح هم شویم. هر کسی یک مقدار موفق می‌شود و نام او بالا می‌رود، سریع او را می‌زنند و می‌گویند یکی معتاد، یکی دزد و دیگری یک مشکل دیگر دارد.

سرمربی سابق سرخ‌پوشان پاکدشت عنوان کرد: این پسر(مصطفی ماهی) آمده و چنین حرفی را زده و نام آقایان فشنگچی، رحمتی، بیگ‌زاده و ... را گفته است که آنها می‌توانند شهادت بدهند. مطمئنا این بازیکنان نیاز است که بیایند و شهادت بدهد ولی ایشان(ماهی) حضور ذهن ندارد که در آن زمان آقای بیگ‌زاده از تیم رفته بود. اینکه چه اتفاقاتی افتاده، خیلی خوب است. من روز یکشنبه که به تهران می‌آیم، حتما به کمیته اخلاق می‌روم و حتما ایشان(ماهی) باید ثابت کند که بنده چنین چیزی را به ایشان دادم و او مصرف کرده است.

پاشازاده یادآور شد: برای شهادت دادن راجع به این موضوع سایر بازیکنان هم هستند و علاوه بر آن، پزشک و سرپرست تیم هم بوده و هستند. نمی‌دانم ذهن ایشان از کجا درگیر بوده ولی او کلا یک یا دو بازی برای ما انجام داد و همان ابتدا که ما رفتیم هم نبودند. او دنبال یک سری حواشی که از نیم‌فصل به وجود آمد، دنبال تیم بود که اصلا به من ارتباطی ندارد و خودم را داخل این مسائل نمی‌کنم.

او اضافه کرد: اتفاقاتی هم در دیدار با آلومینیوم افتاد که گفتم بی‌خیال شوید. پیامک‌ها درآمد که چه اتفاقاتی افتاده و به چه شکل بازی‌ها را اینور آنور کردند، اما گفتم عیبی ندارند و جوان هستند. قهر و آشتی‌هایی که صورت گرفت و پای خود را می گرفتند، برای ما عجیب نبود چون می‌گفتیم ما هم فوتبال بازی کردیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر یادآور شد: اینکه چرا این اتفاق دو روز قبل از دیدار با پارس جنوبی می‌افتد، برای من خیلی عجیب است. اگر حرف بزنم، الان یک دسته از آن طرف بلند می‌شوند و می‌گویند نه آقا، ما معصوم هستیم! من با کسی کاری ندارم و در زمین جوابش را با فوتبال می‌دهم. ادعا هم می‌کنم؛ دیدید که مقابل سایپا تنها یک موقعیت دادیم.

پاشازاده ادامه داد: وقتی آدم موفق می‌شود، او را می‌زنند و پایین می‌کشند تا هم سطح خودشان شود. من به کسی تهمت نمی‌زنم ولی برای من خیلی عجیب است که یک خبرنگار چطور به بازیکن ما زنگ می‌زند و می‌پرسد که چه چیزی به شما می‌دهند؟ به چه حقی به بازیکن من زنگ می‌زنند و این حرف‌ها را می‌زنند؟ این مسائل از کجا آب می‌خورد؟

او اضافه کرد: به چه شکل شده که قبل از یک مسابقه چنین مصاحبه‌ای در می‌آید؟ این مسائل شائبه ایجاد می‌کند. ما به بازی می‌رویم و مرد و مردانه می‌جنگیم، هر تیمی که حق‌اش بود، البته حق در برخی موارد نیست، امیدوار هستم که نتیجه بگیرد.

سرمربی شاهین شهرداری یادآور شد: بعضی مواقع آدم عصبی می‌شود و حرف‌هایی می‌زند که خودش هم ناراحت می‌شود. آدم باید بگوید کار جالب و شگفت‌انگیز که یک نفر به صورت خودجوش به بازیکن من زنگ می‌زند که شما این کار را انجام می‌دهید، یک مصاحبه در می‌آید و آنور یک اتفاقاتی می‌افتد که به چه شکلی شده است. کارهایی که انجام می‌دهند، خیلی چیپ و زشت است. متاسف هستم که چطور با اسم و رسم‌ها بازی می‌کنند.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران تاکید کرد: به قول علی دایی و خداداد، شما کجای فوتبال بودید، هستید و چه کاری کردید که راجع به این افراد چنین اظهار نظرهایی می‌کنید؟ در زمین نتوانستید؟ اگر تست کرونا از تیم شما گرفتند، از همه باشگاه‌ها انجام شده ولی چرا فقط تست شما مثبت شده است؟ مسائل زیادی است که می توانم بگویم که چه اتفاقاتی در کجا و در کدام خانه افتاده و چه کارهایی کردند، اما اندازه من نیستید که بخواهم راجع به شما صحبت کنم.

پاشازاده عنوان کرد: بازیکنان زیادی داشتم که می‌توانید به هر کدام که می‌خواهید زنگ بزنید و راجع به شخصیت و کار فنی و اینکه چه کارهایی برای آنها انجام دادم، بپرسید. هنوز هم که هنوز است، بازیکنان سابقم با من ارتباط دارند. به بازیکنان همین تیم پاکدشت که عنوان شده و در آن بودیم، زنگ بزنید و بپرسید که تا آخر چطور جنگیدیم ولی یک سری نگذاشتند که تیم بالا بیاید. خودشان هم می‌دانند چه کسانی را می‌گویم.


او در پایان گفت: به پای من نپیچید و سرتان در کار خودتان باشد. ان‌شاءالله موفق شوید. از اساتیدی هم که این راهکارها را گذاشتند، خجالت بکشید. در زمین مشخص می‌شود چه خواهد شد؛ هر کسی موفق بود، نوش جانش ولی اگر کسی موفق است، به او حسادت نکنیم.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =