تامین و توزیع ۷۶۳ تن شکر تنظیم بازار سهمیه مرداد ماه دراستان کهگیلویه وبویراحمد

این میزان شکر با هدف تنظیم بازار و در بسته های ۱۰۰۰گرمی با قیمت مصرف کننده ۸۰۰۰ تومان در استان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد، سالا حسین پور رئیس سازمان گفت: این میزان شکر با هدف تنظیم بازار و در بسته های ۱۰۰۰گرمی با قیمت مصرف کننده ۸۰۰۰ تومان در استان توزیع خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه با پیگیریهای انجام شده ۱۰۰درصد شکر سهمیه استان در مرداد ماه تامین شده است، افزود : از میزان ۷۶۳ تن سهمیه شکر مرداد ماه استان به ترتیب مقدار ۴۰۱ تن شکر سهمیه خانوار در بسته بندی ۱۰۰۰گرمی با قیمت مصرف کننده ۸۰۰۰ تومان، در سطح واحدهای صنفی و فروشگاههای منتخب ، مقدار ۱۸۱ تن شکر با قیمت ۶۷۰۰ تومان، بین واحدهای تولیدی صنفی و مقدار ۱۸۱ تن شکر بین واحدهای تولیدی صنعتی توزیع خواهد شد.

سالار حسین پور افزود : تمامی مراحل جذب و توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه های توزیع کننده، ناظران این سازمان افراد متخلف را به دستگاه قضایی معرفی خواهند نمود.

ایشان از همشهریان گرامی درخواست کرد در صورت هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صمت گزارش نمایند تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =