درخواست والیبالی‌ها از رئیس دیوان عالی کشور؛ پیگیری معافیت

دو روزی است که تقاضای والیبالی‌ها از رئیس دیوان عالی کشور در فضای مجازی منتشر می‌شود. از بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان گرفته تا بازیکنان.

مهری رنجبر :همه آنها یک تقاضا دارند؛اینکه رئیس دیوان عالی کشور به مهران  فیض امام دوست و بردیا سعادت دو بازیکن تیم جوانان برای گرفتن معافیت خدمت سربازی  کمک کند. دو بازیکنی که بعداز قهرمانی تیم والیبال جوانان در جهان پاداش معافیت از خدمت سربازی شامل حالشان نشد. چرا که آنها پارسال هنوز 18 ساله نشده بودند. آنها باید تا امسال صبر می کردند اما حالا که پیگیر معافیت شده اند، باز هم قانون شامل حالشان نمی شود . به همین دلیل بهترین کار را ملاقات با مرتضوی رئیس دیوان عالی کشور دانسته اند و با استوری بازیکنان هم تیمی و مربیان‌شان خواسته اند کار را برای ملاقات با رئیس دیوان عالی کشور راحت تر کنند.

بیشتر بخوانید:قائمی:سلامتی خانواده‌ام مهمتر از آمدن سرمربی خارجی است

مهران فیض امام دوست ملی پوش تیم جوانان در این باره می گوید:« من مستقیم پیگیر کارم نبودم. یک نفر وکالت دارد برای کارم و او گفت برای اینکه بتوانی ملاقاتی با رئیس دیوان عالی کشور داشته باشی از هم تیمی ها و مربیان بخواه تا با نشر این مساله در فضای مجازی درخواستتان به گوش او برسد . به همین خاطر من از بچه ها و مربیان تیم درخواست کردم.»

بازیکن سرعتی زن ارومیه ای با  پیگیری کارش برای  معافیت متوجه شده که قانون شامل حالش نمی شود:« من همه مدارک لازم را از فدراسیون  وزارت ورزش و حتی پلیس +10 گرفتم و بردم نظام وظیفه اما وقتی از من پرسیدند چه ماهی قهرمان شدید و من گفتم مردادماه تنها جواب به من این بود که معافیت به شما تعلق نمی گیرد ، چرا که آذرماه مشمول شده ای.»

بردیا سعادت دومین بازیکنی است که معاف نشده است. او می گوید:« پارسال بعداز قهرمانی جهان  معافیت از سربازی پاداش ما بود که شامل حال من و مهران بابت اینکه 18 ساله نبودیم ،نشد . البته پارسال سرپرست فدراسیون قول پیگیری کارمان را داد اما  قضیه همین جوری ماند  و حالا ما برای استفاده از آن خودمان دست بکار شده ایم.» بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال هم  معافیت را حق دو شاگردش می داند و امیدوار است با پیگیری ها ،دو بازیکن به حقشان برسند. 

بیشتر بخوانید:به حضور مربیان بزرگ والیبال در ایران خوش‌بین نیستم!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =