رسول‌پناه: فوق فوقش، جریمه می‌شویم!

سایت پرسپولیس نوشت: سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به این موضوع که این باشگاه مصمم است تا پرونده شکایت سرمربی اسبق سرخپوشان به طور کامل بسته شود، تاکید کرد که شایعات در خصوص احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه صحت ندارد.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس تا چند روز آینده باید مبلغ یک میلیون و ششصد هزار یورو بدهی خود را به برانکو ایوانکوویچ و دستیاران کروات وی پرداخت کند، ممکن است تسویه کامل این بدهی زمان بیشتری ببرد. در این راستا حرف های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم خواندنی است.

آیا خبر آماده شدن ۸۰ درصد مطالبات برانکو توسط باشگاه پرسپولیس صحت دارد؟ رسول پناه در این باره می گوید؛ «قطعا ما دنبال این هستیم تا خبرهای خوبی به هواداران بدهیم. می‌خواهیم طلب برانکو را پرداخت کنیم اما بزرگترین مشکل ما الان بحث انتقال پول است. اینکه بخواهیم پول را از ریال به یورو تبدیل کنیم و برای برانکو بفرستیم واقعا کار مشکلی است. ممکن است پول خود برانکو یک یا دو هفته بعد به طور کامل پرداخت شود.»

پول برانکو بعد از مهلت فیفا شاید به ضرر پرسپولیس تمام شود اما سرپرست باشگاه می گوید؛ «نه ایرادی ندارد چون بعد از تاریخ اعلام شده توسط فیفا، ما یک ماه فرصت داریم تا پول برانکو را بدهیم. در بدترین حالت جریمه‌ می‌شویم و این جریمه را می‌دهیم اما منابع ما برای تامین پول آماده است.»

اگر پرسپولیس تا ۱۶ مردادماه تمام پول را ندهد پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شود اما رسول پناه حتی این نکته را هم نمی پذیرد؛ «اصلا قرار نیست پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود چون بعد از تاریخ اعلامی فیفا ما یک ماه فرصت داریم تا پول برانکو را بدهیم و فقط یک جریمه باید پرداخت کنیم. ما هم در این مدت پول برانکو و دستیارانش را کامل می‌دهیم تا برای همیشه این پرونده بسته شود. تمام تلاش ما این است که قضیه برانکو را برای همیشه تمام کنیم.»

بیشتر بخوانید: جزئیات پرداخت طلب برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =