پرداخت ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به هنرمندان استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بدون بهره به هنرمندان استان در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، ابراهیم شریفی ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده صندوق اعتباری هنر با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تسهیلاتی به منظور آسایش و رفع نیازهای بایسته اصحاب و همدلان فرهنگ، هنر و رسانه در حیطه ضوابط و بندهای حاضر و آیین‌نامه‌های بانکی پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بدون بهره به تعداد ۲۰ نفر از هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در سه ماهه اول سال ۹۹ از طرف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شده است و این همکاری با بانک عامل توسط صندوق اعتباری هنر سرعت و شتاب خوبی خواهد داشت.
شریفی در ادامه تأکید کرد: یکی از با ارزش‌ترین اقدامات صندوق اعتباری هنر، هدایت بُن مایه‌های حمایتی به سمت استان‌ها به خصوص استان‌های کمتر برخوردار بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به آن دسته از هنرمندانی که دارای مشکلات مالی بسیار، عدم بیمه تکمیلی و هزینه‌های بالای پزشکی بوده‌اند پرداخت شده است.
شایان ذکر است در سال گذشته نیز مبلغ یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه و مبلغ ششصد میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد و همچنین مبلغ یکصد و سی میلیون ریال با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از طرف صندوق اعتباری هنر به گروه نمایش «باقِ وحش»، راه یافته به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر پرداخت گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =