لامینگو، ارائه دهنده خدمات حقوقی آنلاین به شکلی ساده

یکی از دغدغه‌های افراد و کسب‌وکارها، دسترسی سریع به خدمات حقوقی با کیفیت، به شکلی آسان و بدون محدودیت زمانی است. مسائل حقوقی به خودی خود دارای پیچیدگی‌هایی هستند که اشخاص را ملزم به دریافت خدمات از وکلا و مشاوران حقوقی می‌کند. علاوه بر این حوزه‌های حقوقی، کاملا تخصصی‌اند. لذا مراجعه به وکلا و مشاوران متخصص در یک حوزه، نقش بسزایی در نتیجه و حل مسائل حقوقی دارد.

سامانه لامینگو، بخش‌های اصلی خدمات این حوزه را به شکل خدمات حقوقی آنلاین ارائه کرده است. بکارگیری تکنولوژی‌های روز و بومی‌سازی برترین راهکارهای موجود در دنیا، این سامانه را به یکی از برترین سامانه‌های حقوقی کشور تبدیل کرده است. لامینگو به منظور ارائه خدمات حقوقی با کیفیت، از تیم حقوقی خبره و مشاوران حقوقی مجرب استفاده می‌نماید. تمام نیروهای فعال در این مجموعه، فارغ‌التحصیل از برترین دانشگاه‌های داخلی و خارجی‌اند و همواره در تلاشند تا این حوزه پر چالش را به ساده‌ترین و آسان‌ترین نوع ممکن تبدیل سازند.

لامینگو

یکی از خدمات پرطرفدار این مجموعه، ارائه مشاوره حقوقی رایگان است. لامینگو فرصتی را فراهم نموده تا همه افراد بتوانند مسائل حقوقی خود را به صورت پرسش مطرح سازند. کارشناسان حقوقی لامینگو در اسرع وقت به این پرسش‌ها به صورت آنلاین و کاملا رایگان پاسخ می‌دهند. پرسش‌ها در تمامی حوزه‌های تخصصی حقوقی در فروم آنلاین قابل ارسال است.

اما خدمات مشاوره حقوقی لامینگو به این خدمت ختم نمی‌شود. بسیاری از مسائل حقوقی نیازمند اخذ وکیل و مشاوره حقوقی در یک زمینه تخصصی‌اند. لامینگو امکان رزرو وقت مشاوره به صورت آنلاین را از برترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی فراهم کرده است. حوزه تخصصی و رزومه هر یک از مشاوران نیز مشخص گردیده تا انتخاب را برایتان هرچه ساده‌تر کند. علاوه بر این با توجه به محدودیت مکانی، قابلیت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین  به صورت صوتی یا تصویری برقرار است.

یکی از مباحث حقوقی که امروزه از حساسیت بالایی نیز برخوردار است، مبحث قراردادهاست. بر کسی پوشیده نیست که عقد یک قرارداد استاندارد، می‌تواند نقش بسزایی در جلوگیری از اختلافات و خسارات آتی داشته باشد. بانک قرارداد لامینگو انواع قراردادها در موضوعات کسب‌وکاری، ملکی، خریدوفروش، استارتاپی و... را در اختیار کاربران قرار داده است. قراردادها در بانک قرارداد به دو صورت هوشمند و تمپلیت موجود است.

لامینگو

در قراردادهای هوشمند، از طریق پرسش و پاسخ نیاز شما شناسایی و در لحظه یک قرارداد سفارشی‌سازی‌شدهایجاد می‌شود. بدین ترتیب در کمتر از ۳ دقیقه قراردادتان تنظیم و فایل ورد و پی‌دی‌اف قراردادتان ساخته شده و قابل دانلود است.

تمپلیت قراردادها، نمونه آماده یک قرارداد هستند که توسط وکلا و مشاوران حقوقی مجرب با رعایت کامل استانداردهای حقوقی و کیفیت بالا تنظیم شده‌اند. تنها با چند کلیک فایل ورد قراردادتان قابل دریافت است.

امضای قراردادها و اسناد، دیگر با قابلیت امضای الکترونیک سامانه لامینگو دغدغه نیست. کافیست امضای کتبی طرفین را اسکن و آپلود نمایید تا درج شود. به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، لامینگو هویت صاحبان امضا را از طریق سیستم احراز هویت دیجیتال بررسی می‌کند. لازم به ذکر است که امضای الکترونیکی از نظر مراجع قانونی و حقوقی نیز معتبر بوده و قابل پیگیری است.

لامینگو

لامینگو تمامی خدمات خود را به همراه پشتیبانی رایگان از طریق چت آنلاین و تماس تلفنی ارائه می‌دهد. رسالت لامینگو، دسترسی آسان و ارزان تمامی افراد و کسب‌وکارها به خدمات حقوقی باکیفیت است. به همین خاطر همواره این لامینگو در تلاش است تا خدمات خود را در راستای دستیابی به این هدف ارتقا دهد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417907