واکنش طائب به دستگیری جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر

فارس نوشت: رئیس سازمان اطلاعات سپاه از اقدام هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات در ضربه به انجمن موسوم به پادشاهی ایران و دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین طائب»، رئیس سازمان اطلاعات سپاه صبح امروز (سه‌شنبه چهاردهم  مرداد) در حاشیه نشست مسئولین این سازمان از اقدام هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات در ضربه به انجمن موسوم به پادشاهی ایران و دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر تقدیر و تشکر کرد و آن را نشانه اقتدار و صلابت جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دانست.

در همین رابطه بخوانید؛

این تروریست های اجاره ای به دنبال عملیات انفجاری گسترده در نقاط مهم ایران بودند /اعضای گروهک تروریستی تندر را بشناسید +عکس

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی در صیانت از امنیت پایدار کشور، تاکید کرد: تلاش همه ما ایجاد امنیت همه جانبه برای مردم و ایران عزیز است و همواره خدای بزرگ را شاکریم که در این راه مقدس، پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) را یاری کرده است.

گفتنی است جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می کرد، در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینه سیدالشهدای شیراز که در آن  ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی مجروح شدند ، را طراحی و مسولیت آن را بر عهده گرفته بود. گروه تروریستی تندر در سال های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ از جمله منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن در حرم امام خمینی (ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی را داشت که با تسلط اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =