تبریک دکتر مظفری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" را به تمامی خبرنگاران سخت کوش میهن اسلامی به ویژه خبرنگاران و راویان رویدادهای خبری جزیره زیبای کیش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش در این پیام از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:
بسم رب المطلعین و الصدیقین

خبرنگاران تجسم امانتداری، مسئولیت پذیری و تعهد هستند و روز خبرنگار یادآور حماسه آفرینی مردان و زنان بلند اندیشی است که ماندگاری حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند. آنان که با قدرت قلم گام در وادی مقدس اطلاع رسانی صادقانه و روشنگری منصفانه نهاده و با رسالت خطیر خود چراغ آگاهی فراروی جامعه افروخته و موجبات رشد و بالندگی آن را فراهم آورده اند.

این انسان های فداکار و متعهد تاریخ نگاران زمانه اند که از مجرای اطلاعات دقیق و وثیق، تصویر عینی واقعیت ها را ثبت کرده و قلم خویش را همسو با وجدان اخلاقی، شرافت حرفه ای و احترام به حقوق و حریم فردی و شئؤن انسانی بکار می گیرند.

با تبریک ۱۷ مرداد “روز خبرنگار”  به تمامی خبرنگاران سخت کوش میهن اسلامی به ویژه خبرنگاران و راویان رویدادهای خبری جزیره زیبای کیش ، یاد و خاطره شهید صارمی و دیگرشهدای والامقام رسانه راگرامی می داریم.
سازمان منطقه آزاد کیش در این مناسبت ارزشمند ، همت والای شما خبرنگاران گرانقدر را در انعکاس اخبار و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های جزیره کیش درعرصه ملی و بین المللی ارج نهاده و از اهتمام جدی شما در بیان مشکلات مردم و واقعیت های جامعه و ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات هموطنان سپاسگزاراست.

از درگاه ایزد منان سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون فعالان رسانه ای و خبرنگاران گرانقدرکشورمان راخواستارم.

46

      غلامحسین مظفری                                                                                                           

      مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش                                                                                              

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =