زورگیری از دختر جوان برای سرگرمی/ مکالمه رمزی با پلیس جواب داد

شرق نوشت: ساعت ۲۳ سه‌شنبه چهاردهم مردادماه دختر جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به‌صورت رمزی با مأموران صحبت و درخواست نیروی کمکی کرد که خیلی زود تیمی از مأموران کلانتری به پارک کوهستان در خیابان سعیدی اعزام شدند.

مأموران پس از ۱۵ دقیقه گشت‌زنی در پارک با دختر جوانی روبه‌رو شدند که سراسیمه به‌سمت آن‌ها در حال دویدن بود. دختر جوان اعلام کرد: در میدان قدس سوار خودروی پژو ۴۰۵ که مسافرکش بود، شدم که دو جوان مسافر دیگر نیز داخل خودرو نشسته بودند.

در اظهارات دختر جوان مشخص شد که دو پسر جوان و راننده همدست بودند و دو جوان با تهدید قمه اقدام به زورگیری کردند. دختر جوان نیز با تیزهوشی ضمن تماس با پلیس به سارقان عنوان کرد گوشی موبایل و پول به آن‌ها می‌دهد و دیگر کاری با او نداشته باشند که مأموران با شنیدن صدای دختر جوان در محل حاضر شدند. مأموران در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی پژو ۴۰۵ شدند و همین سرنخ کافی بود تا صاحب خودرو در غرب تهران دستگیر شود و دختر جوان نیز با دیدن پسر جوان عنوان کرد او یکی از زورگیران مسافرکش‌نما است.

در ادامه گوشی سرقتی از متهم کشف شد و پسر جوان که هیچ سابقه‌ای در پرونده‌اش ندارد، در اعترافاتش عنوان کرد با دو نفر از همدستانش برای سرگرمی دست به این سرقت زده است. سرهنگ میررضا بهرامی، رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند درباره این پرونده گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر ادامه دارد.

23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =