ابتکار جواب ادعای جنجالی فتاح را داد /خیلی ها شمارا به دیانت میشناختند /رسانه ملی فرصت پاسخ دهد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پیامی توئیتری به ادعای دریافت مبلغ ۵ میلیارد تومان بابت تخلیه «مرکز مطالعات زنان» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر و در پاسخ به ادعای پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان مبنی بر دریافت مبلغ ۵ میلیارد تومان به جهت تخلیه «مرکز مطالعات زنان»، نوشت: «آقای فتاح خیلی ها شمارا به دیانت میشناختند! صحبت دیشب شما اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من وخانم مولاوردی باحقیقت ماجرا سازگار نیست که گویا رانت یانفع شخصی بوده. ساختمان اوایل دهه ۷۰ بانظر امام به موسسه مطالعات زنان داده شد که ما مسئولیتی نداشتیم.رسانه ملی بایدفرصت پاسخ دهد.»

او در ادامه نوشت: «امام راحل در سال ۶۷ و مقام معظم رهبری در سالهای بعد دو نوبت تایید کردند که ساختمان در اختیار موسسه مطالعات زنان قرار گیرد» 

>>>در همین رابطه بخوانید؛

پاسخ کنایه ای مولاوردی به ادعای میلیاردی پرویز فتاح /گر حکم‌ شود که مست گیرند...





گفتنی است پرویز فتاح شب گذشته در برنامه نگاه یک ادعایی را درباره ابتکار و مولاوردی مطرح کرد و گفت: مرکز مطالعات و تحقیق زنان دست خانم ابتکار و مولاوردی بوده است. بابت تخلیه ساختمان آنها ۵ میلیارد تومان میگیرند که این کار خلاف قانون است. کسی که در ملک بنیاد سالیان سال نشسته باید اجرت المثل هم بدهد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =