۰ نفر
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
مرگ حفار غیرمجاز با شلیک پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: باند حفاران غیرمجاز با شلیک پلیس زمین‌گیر و در این عملیات یک تن از حفاران غیرمجاز کشته و دیگر اعضا دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ حسین بشری در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: چند فرد با استفاده از تاریکی هوا برای چند شب متوالی اقدام به حفر زمینی در منطقه قهاوند شهرستان همدان به منظور یافتن اشیای تاریخی کرده بودند.

وی گفت: پیرو شکایت میراث فرهنگی، نماینده این سازمان با حضور در پاسگاه قهاوند این موضوع را به پلیس اطلاع داد.

وی اضافه کرد: عوامل پاسگاه قهاوند پیرو دستور قضایی، به همراه نماینده میراث فرهنگی در محل تخلف حضور یافتند که حفاران غیرمجاز با دیدن پلیس پا به فرار گذاشته و وسایل ادوات حفاری را جا گذاشتند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان اظهار داشت: متهمان با وجود شنیدن صدای آژیر خودروی پلیس به دستور ایست و شلیک هوایی بی‌توجهی کردند بنابراین تعقیب آنها آغاز و پلیس برای متوقف کردن آنها با بهره گیری از قانون بکارگیری سلاح مجبور به شلیک شد.

بشری ادامه داد: به علت تاریکی هوا، پستی و بلندی مسیر و کمانه کردن، تیر به بدن یکی از متهمان برخورد کرد و زمین گیر شد و ماموران این متهم را بی درنگ با خودرو ناجا به مرکز درمانی قهاوند سپس به مرکز درمانی همدان منتقل کردند که به علت شدت جراحات جان باخت.

وی بیان کرد: تعدادی از متهمان که از دست پلیس فرار کرده بودند نیز در عملیات دیگری شناسایی و دستگیر شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =