بالغ بر ۸۰ درصد انرژی مصرفی شهرستان گرمسار در بخش تولید استفاده می شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار گفت: بالغ بر ۸۰ درصد انرژی مصرفی این شهرستان، صرف بخش های تولیدی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید محمد موسوی زاده با اشاره به این که ۷۰ درصد انرژی مصرفی گرمسار در بخش صنعت و ۱۱ درصد در کشاورزی استفاده می گردد افزود: ۲۴ درصد انرژی استان در این شهرستان توزیع می شود.

وی با بیان این که برای گذر از پیک بار تابستانی، همکاری مشترکان، به ویژه اشتراک های صنعتی، نقش تاثیرگذاری دارد بیان داشت: ۱۵۰ تفاهم نامه به منظور کاهش پیک بار تابستانی با مشترکین شهرستان گرمسار منعقد شده و ۵۰ درصدد مشارکت در کاهش پیک بار، مربوط به همکاری اشتراک های این شهرستان است.

موسوی زاده با عنوان این که در راستای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان گرمسار در سال گذشته، قریب ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت پذیرفته یادآور شد: برای امسال هم، ۱۴۰ میلیارد ریال بودجه برای پروژه های عمرانی این شهرستان، پیش بینی شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار در این نشست ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته صنعت توزیع برق در عرصه خدمت رسانی اظهار داشت: اقدامات ارزشمندی برای توسعه زیرساخت های بخش برق در این شهرستان به اجرا درآمده و این مهم کار خطیری به شمار می رود.

سعید متقی با تاکید بر این که در وظیفه خطیر خدمت رسانی، می بایست دوشادوش یکدیگر و در کنار هم، خدمات ارزنده ای به مردم ارائه نماییم تصریح کرد: به منظور توسعه ظرفیت های اقتصادی، نقش صنعت برق، کلیدی است و تلاش های ارزنده ای که در این زمینه به انجام رسیده، در خدمت شایسته به مردم متجلی می شود.

یادآور می شود: در این دیدار، معاون مالی و پشتیبانی، مدیران دفاتر حراست و روابط عمومی شرکت توزیع برق استان و مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار نیز حضور داشتند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =