تا روزآخر در امانت خیانت نمی‌کنم

جمالی‌پور: من استاندار دولت تدبیر و امید هستم و حتما در انتخاب و انتصاباتم متعهد به سیاست‌های دولت تدبیر و امید هستم و تا روزی که در این پست هستم، در امانت خیانت نمی‌کنم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ "هدایت‌الله جمالی پور" استاندار قزوین به همراه "سیاوش طاهرخانی" شهردار قزوین که به مناسبت روز خبرنگار، از دفتر سرپرستی خبرگزاری خبرآنلاین در استان قزوین و هفته نامه "فروردین امروز" دیدار کرد، درگفت و گویی اختصاصی به سال آخر فعالیت دولت تدبیر و امید و ارزیابی عملکرد مدیران استان اشاره کرد و گفت: مدیریت و مسئولیت، امانتی است که براساس رای مردم به افراد سپرده می‌شود و باید مدیران با این دیدگاه همسو شوند و با سیاست‌های دولت حرکت کنند و اگر غیر از این باشد، خیانت است که در کتاب آسمانی و دین ما در مورد خیانت به امانت مطالب متعددی ذکر شده است.
او ادامه داد: من جزو استانداران بدشانس بودم که در سال‌های آخر دولت منصوب شدم و در همین ایام چندماهه شاهد حوادت تلخ آبان و بعد از آن، بحران کرونا بودیم. همچنین انتخابات مجلس هم برگزار شد و کار ما را سخت کرد و زمان ارزیابی دقیق را برای ما کاهش داد.
جمالی پور افزود: در همین ایام کوتاه ارزیابی هایی انجام دادیم و مدیران ضعیف را تغییر دادیم و تمام تغییرات استان در همین راستا صورت گرفته است و برای حفظ حرمت افراد به طور مصداقی نام نمی‌برم؛ اما سال آخر فعالیت دولت تغییر افراد سخت است و برخی به دلایلی مسئولیت نمی پذیرند.
استاندار قزوین در ادامه در پاسخ به این سوال که شائبه‌هایی مبنی بر تغییر سیاست‌های شما در استان برای جلب نظر مخالفان دولت با توجه به نتیجه انتخابات مجلس مطرح شده است، گفت: من، استاندار دولت تدبیر و امید هستم و حتما در انتخاب و انتصاباتم متعهد به سیاست‌های دولت هستم و تا روزی که در این پست هستم، در امانت خیانت نمی‌کنم.
او در ادامه به وضعیت همکاری با نمایندگان مجلس اشاره کرد: صادقانه بگویم نمایندگان مجلس هیچ فشاری برای انتصاب مدیران به ما نیاورده‌اند و تا الان هیچ موردی به عنوان تحمیل از سوی نمایندگان مطرح و اجرا نشده است و هر تغییری صورت گرفته، خود به جمع بندی رسیده‌ایم.
جمالی پور ادامه داد: مطمئن باشید، زمانی که احساس کنم نمی‌توانم سیاست‌های دولت را پیگیری کنم، در جایگاهم نخواهم ماند.
استاندار قزوین در ادامه باتوجه به وضعیت اقتصادی و پیش‌بینی کارشناسان به بروز اعتراض های مشابه سال‌های گذشته گفت: فضای همدلانه و مطلوبی بین مسئولان استان اعم از امام جمعه، مجموعه دولت و دستگاه‌های امنیتی و نظامی مثل سپاه وجود دارد که این همدلی و حمایت عامل غلبه بر بحران هایی مثل حوادث آبان ماه در استان می‌شود.
در ادامه این دیدار "امیر رجبی" سرپرست خبرگزاری خبرآنلاین ضمن تقدیر از حضور استاندار در دفتر خبرآنلاین، گزارشی از فعالیت‌های نشریات و فضای رسانه‌ای استان ارائه داد.
بی نیاز، مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین هم از تعامل رسانه‌ها تشکر کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =