نوبخت: فرصت‌های اشتغالزایی در مازندران افزایش خواهد یافت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اختصاص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به توسعه اشتغال در استان، گفت: فرصت‌های اشتغالزایی در مازندران افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرآنلاین از ساری : محمد باقر نوبخت عصر امروز با استقبال احمد حسین زادگان استاندار مازندران، مسئولان استانی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از طریق فرودگاه دشت ناز ساری وارد استان شد.

وی در بدو ورود به استان از محور مواصلاتی جوادالائمه فرودگاه دشت ناز ساری بازدید کرد. معاون رئیس جمهور در این سفر دو روزه ازپروژه‌های محوری و مهم استان از جمله کارخانه زباله‌سوز ساری، سد لاستیکی سرخرود، تالار مرکزی و ورزشگاه دوقلو شهرستان ساری بازدید خواهد کرد. همزمان با سفر نوبخت به استان، عملیات اجرایی ساخت دو هزار واحد مسکن محرومان مازندران در ساری نیز آغاز می‌شود.

نوبخت عصر امروز در حاشیه بازدید از مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب مازندران در ساری در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه در حوزه فاضلاب، گفت: این تصفیه خانه تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی از اختصاص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه به استان مازندران خبر داد و افزود: این اعتبار برای بخش جهش تولید و اشتغالزایی چهار هزار و ۸۰۰ نفر تا پایان امسال به مازندران اختصاص می‌یابد.

بازدید از پروژه احداث پل چهارم شهرستان بابلسر، کمربندی بابل به شیرگاه، بیمارستان جایگزین شهرستان قائم‌شهر، رینگ هچیرود نشتارود، فرودگاه بیشه کلا و افتتاح کارخانه زباله‌سوز نوشهر و کمپوست پسماند تنکابن از دیگر برنامه‌های سفر امروز و فردا رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان است.

معاون رئیس جمهور قرار است عصر امروز از کارخانه زباله‌سوز ساری، سد لاستیکی، تالار فرهنگی مرکزی، ورزشگاه در حال ساخت کشتی و پیست دوچرخه‌سواری جاده ساری- قائم‌شهر و بیمارستان ۳۴۱ تختخوابی شهرستان ساری بازدید می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =