خودتحریمی بزرگترین آفت صنعت در قزوین است

جمالی پور با بیان اینکه خود تحریمی بزرگترین آفت صنعت در استان قزوین است، گفت: به هیچ عنوان نباید پیش روی سرمایه گذاران سنگ اندازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین بر لزوم حمایت و تقویت مجموعه قطعه سازان داخلی استان تاکید کرد و گفت: حمایت از تولید داخلی زمینه ساز تحقق رونق تولید است.
جمالی پوردر بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان البرز افزود: نیاز اساسی کشور افزایش تولید است و باید از فرصت تحریم‌ها برای خودکفایی در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.
او اظهار کرد: تلاش برای رونق تولید و تثبیت وضعیت آن در شرایط تحریم یکی از مهم ترین اولویت های است که باید با همکاری مشترک دستگاه های دولتی و فعالان بخش خصوصی، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
جمالی پور با بیان اینکه خود تحریمی بزرگترین آفت صنعت در استان قزوین است، افزود: به هیچ عنوان نباید پیش روی سرمایه گذاران سنگ اندازی کنیم.
او ادامه داد: شرایط کنونی کشور، شرایط یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است و صنعت‌گران و تولیدکنندگان در خط مقدم این جنگ قرار دارند.
استاندار قزوین با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید در خدمت بخش تولید باشند و این اراده نیز در استان وجود دارد، افزود: ظرفیت‌ها و امکانات فراوانی داریم و باید با حمایت از صنایع و بخش تولید، مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
جمالی پور تصریح کرد: رونق واحدهای تولیدی، رونق اشتغالزایی و افزایش تولید ملی را در پی خواهد داشت و این موضوع از پایه های اصلی رونق تولید در کشور محسوب می شود.
این مقام مسئول خواستار اصلاح فرهنگ ضد توسعه در جامعه  شد و گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی صنعتگران ما توانسته اند با تلاش شبانه روزی و ایجاد تحول کمی و کیفی در عرصه تولید، موجب خودکفایی اقتصادی شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =