گردهمایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) استان کرمان برگزار شد

با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و فرمانده سپاه استان کرمان گردهمایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) استان در آستانه ماه محرم برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : گردهمایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) استان کرمان و در در آستانه ماه محرم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حجت‌الاسلام جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان و حجت‌الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در مهدیه مسجد مقدس صاحب‌الزمان (عج) شهر کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان کرمان ادامه داد: برای استفاده جامعه مداحان از محتوای ارزشی اپلیکشینی شامل اشعار، نوحه‌ها و روضه‌های ماه محرم و همچنین جزواتی آماده شده و در اختیار جامعه مداحان برای ماه محرم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در عید قربان که "همه ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و فرمودند که من هم رعایت می‌کنم" جامعه مداحان بیانیه‌ای را در حمایت از سخنان رهبری صادر کرد.

منصوری با بیان اینکه یقینا جامعه مداحان به این نکته توجه دارد و سلامت مردم برای جامعه مداحان اهمیت زیادی دارد گفت: مداحان ما ضمن اینکه خودشان توصیه‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت می‌کنند اگر در مجالس هم شاهد کوتاهی‌ها و کم توجهی‌هایی بودند باید به بانیان و شرکت کنندگان تذکر بدهند.

وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال تعطیلی مجالس عزاداری اهل‌بیت(ع) هستند افزود: دشمن همیشه در نقطه مقابل ما بوده و همیشه تلاش کرده که مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) را به تعطیلی بکشاند.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان کرمان به فرموده امام خمینی (ره) اشاره کرد که "محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌ داشته است" گفت: ستادی در استان و تمامی شهرستان‌ها تشکیل شده و بر برگزاری مراسم محرم نظارت دارد و اگر در جایی مشکلی وجود داشته باشد با آن برخورد می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =