تحقق ۱۰۳ درصدی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۰۳ درصد از سهمیه استان در تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ بطور کامل پرداخت شده است.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان،  علی تشنه دل در دویست و چهل و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با بیان این مطلب افزود:  به ۲۲۷ واحد تولیدی استان به ارزش ۳۹۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت شده است که ۱۰۳درصد از سهم استان در این زمینه محقق شده است.

 وی تصریح کرد: ۱۶ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ۶۱۴ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

 رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۳۸۷ واحد به ارزش حدود ۱۲هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۲۲۷ واحد به ارزش ۳۹۱۰  میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.

 این مقام مسئول افزود: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ، ۹۱۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۳۳۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

 علی تشنه دل ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بخش رفع موانع تولید کارگروه ستاد تسهیل استان اظهار داشت: در بخش رفع موانع تولید این کارگروه تا این جلسه حدود ۱۱۰۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۳۶۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

 وی خاطر نشان کرد: در این نشست آخرین ابلاغیه ها و آئین نامه های دریافتی مربوط به کارگروه ارائه شد و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۳ واحد صنعتی موافقت و همچنین مشکلات بانکی و مالیات چهار واحد تولیدی استان بررسی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =