پارس حیان برگزیده انجمن داروسازان به عنوان تولید کننده برتر

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی پارس حیان، در بزرگترین همایش مجازی انجمن داروسازان ایران، شرکت پارس حیان به عنوان تولیدکننده برتر در حوزه محصولات آرایشی بهداشتی شناخته شد.

 این شرکت که در نوآوری، کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی شهرت دارد، پیش از این نیز در چندین سال متوالی به عنوان تولیدکننده محصولات سالم و ایمن در جشنواره محصولات سلامت محور مورد تقدیر قرار گرفته است و در عرصه بین المللی نیز صادرکننده نمونه ملی به شمار رفته و قراردادهای عظیمی با شرکت های مطرح جهانی در حوزه تولید محصولات بهداشتی دارد.

پارس حیان با بیش از 1400 نفر پرسنل تاکنون 12 برند و 500 محصول را به بازار عرضه کرده است که از آن جمله می توان به برندهای مطرحی چون آردن، فولیکا، هیدرودرم، سان سیف، درماسیف و هرباسنس اشاره نمود. همچنین دو محصول فلوئید برند سان سیف این شرکت سال گذشته برنده جایزه نوآوری از دانشگاه شریف شد. اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز چشمگیر بوده و در دوران شیوع ویروس کرونا سفرهای خیرخواهانه متعددی در مناطق محروم و با همکاری مجامع سلامت جهت ویزیت بیماران، آموزش و توزیع اقلام بهداشتی اجرا کرده است.

وب سایت: www.parshayan.com

اینستاگرام: http://Instagram.com/parshayanco

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =