رکوردشکنی داوطلبان کرونایی در کنکور علوم تجربی/ اعلام وضعیت داوطلبان مبتلا به کرونا

ایرنا نوشت: بر اساس اعلام سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور سراسری، با ۴۳ داوطلب کرونایی، بیشترین داوطلب مبتلا به کرونا را به خود اختصاص داده است.

فاطمه زرین آمیزی با بیان اینکه در آزمون سراسری تعداد ۶۰ داوطلب مبتلا به کرونا شناسایی شده اند، گفت: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی بیشترین تعداد داوطلب با آمار ۵۹۴ هزار و ۲۵۹ نفر را به خود اختصاص داده است؛ این آزمون ۴۳ داوطلب کرونایی دارد که سه نفر از آنها در تهران هستند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: تمام داوطلبان کرونایی مستقر در شهر تهران در بیمارستان طالقانی آزمون می دهند.

زرین آمیزی در خصوص آمار تفکیکی داوطلبان مبتلا به کرونا در گروه های مختلف آزمون سراسری گفت: امروز چهارشنبه ۲۹ مردادماه هفت داوطلب کرونایی که سه نفر از آنها در شهر تهران حضور دارند، متقاضی گروه آزمایشی هنر هستند.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، چهار نفر در گروه علوم ریاضی و فنی مبتلا به کرونا هستند که یک نفر در شهر تهران حضور دارد؛ همچنین با توجه به اینکه آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی هم روز پنجشنبه برگزار می شود، ۱۱ نفر در این آزمون کرونایی شناخته شدند اما هیچ کدام از آنها در شهر تهران حضور ندارند.

زرین آمیزی به این نکته اشاره کرد که یک داوطلب از این ۶۰ نفر در بیمارستان استان هرمزگان حضور دارد و داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی است.

زرین آمیزی با اشاره به تعداد داوطلبان کرونایی آخرین نوبت از کنکور ۹۹، افزود: آزمون گروه زبان های خارجی روز شنبه اول شهریورماه برگزار می شود که ۹ داوطلب کرونایی دارد؛ از این تعداد ۲ نفر در شهر تهران هستند.

وی این نکته را هم اضافه کرد که پنج نفر از این داوطلبان کرونایی، علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه های آزمایشی هنر و زبان یا هر ۲ شرکت کرده اند که آمار اعلام شده را از ۶۰ نفر به ۶۵ نفر رسانده است.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =