پیام سپاه پاسداران در پی رحلت آیت الله تسخیری

در پی درگذشت آیت الله شیخ محمدعلی تسخیری مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فقدان این عالم وارسته را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلانی با صدور پیامی در آیت الله تسخیری را تسلیت گفت.

در همین رابطه بخوانید؛

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پی ارتحال آیت‌الله تسخیری

متن پیام تسلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرّحیم
 انا لله و انا الیه راجعون


 ارتحال جانسوز عالم وارسته و مجاهد نستوه آیت الله شیخ محمدعلی تسخیری (ره) مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام که در صف طلایه داران تقریب مذاهب اسلامی درخشید ، موجب اندوه و تاثر فراوان پاسداران انقلاب اسلامی گردید.

مجاهدت‌های سترگ و متمادی آن روحانی برجسته و فقیه عالیقدر در ترویج علوم و معارف دینی و آموزه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و بسط  گفتمان انقلاب اسلامی در کنار تلاش‌های عالمانه ، صادقانه و خستگی ناپذیر وی در تقریب مذاهب اسلامی و تعمیق وحدت و یکپارچگی امت پیامبر اعظم (ص) برابر توطئه‌های پلید استکبار جهانی و اندیشه ها و فرقه های جعلی و تفرقه افکن بین مسلمانان ، برای همیشه ماندگار و کارنامه ای الهام بخش و راهگشا را فراروی ادامه دهندگان این راه مقدس اختیار قرار داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مصیبت جانکاه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) و محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی (مدظله العالی )، خانواده معظم و آحاد علما و اندیشمندان حوزه و دانشگاه و علاقه مندان به آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند نعیم و کریم برای آن مرحوم رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و داغدیدگان معزز صبر و شکیبایی توام با پاداش صابرین مسئلت می کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423408

برچسب‌ها