جشن دیوانه‌وار نکونام در فولاد آرنا/عکس

ورزش سه نوشت:وقتی محمدحسین زاهدی فر در دقیقه 99 سوت پایان بازی فولاد - تراکتور را کشید، جواد نکونام مثل بازیکن‌ها کنار خط اقدام به شادی عجیب و غریب کرد.

در شرایطی که بازیکنان فولاد به سمت خودی می‌رفتند، نکونام لحظه‌ای از محوطه فنی فاصله گرفت و رو به سکوها و به سمت نامعلومی اقدام به گره کردن مشت‌ها و شادی دیوانه‌واری کرد که تصویر آن‌ها در حافظه تصویری دوربین‌های عکاسی حاضر در ورزشگاه فولاد آره‌نا ثبت شده است؛ این شادی بابت بازگشت مجدد فولاد به آسیا در پایان مسابقه‌ای دشوار و پرتنش بود که شاید اگر کسوت جواد نکونام و کاپیتانی او در تیم ملی نبود، ممکن بود با سکونشینی او در نیم ساعت پایانی بازی به پایان برسد.

نکونام که تیمش در نیمه اول روی یک ضربه کاشته به گل رسید، در نیمه دوم با ایستادن پشت توپ چند باری هم بر روی حرکات لوسیانو پریرا دروازه تراکتور را تهدید کرد و همچنین چند باری روی درخشش شهاب گردان و بی‌دقتی مهاجمان حریف از گل خوردن نجات پیدا کرد تا با اتمام مسابقه و قطعیت سهمیه آسیایی فولاد، نکونام روی دست بازیکنان فولاد به آسمان پرتاب شود.

این سومین صعود فولاد به آسیا و در شرایطی‌ست که آن‌ها قبلا دو بار با قهرمانی و زیر نظر ملادن فرانچیچ و حسین فرکی جشن صعود به آسیا در ورزشگاه‌های تختی و غدیر بر پا کرده‌بودند و حالا نوبت به جواد نکونام بود که این‌بار در ورزشگاه خانگی و زیبای فولاد و در مسابقه‌ای کاملا نفسگیر این صعود را جشن بگیرد.

نکونام که در طول مسابقه مثل دوران بازیگری مدام مشغول دویدن و هدایت بازیکنان تیمش بود، یکی دو باری نیز مجبور شد با هم‌تیمی های سابق و دوستانش در تیم ملی رخ به رخ هم بشود که البته همه این‌ها مربوط به 90 دقیقه داخل زمین است و از حالا به بعد او باید خود را آماده فصل آینده تیمی کند که آسیایی شدنش خبری خوش برای هواداران خوزستانی بود.


او  که تازه  در چهل سالگی قرار دارد و  در کارنامه خودش صعود نساجی به لیگ برتر و رساندن فولاد به لیگ قهرمانان آسیا را ثبت کرده و حالا یکی ازمربیان آینده دار فوتبال ایران محسوب می شود.مردی که تجربه سال ها بازی در لالیگا را نیز دارد و برای اهداف خودش کم نمی گذارد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد اهوازی AE ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
    2 1
    واقعا نشون داد مربی خوب وکاربلدی است امیدوارم که سال دیگه فولاد رو براوقهرمانی ببنده
  • مجید IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    1 1
    دمش گرم.واقعا مربی خوبیه