۰ نفر
۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
وعده سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح

ایرنا نوشت: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسوولان کشور و نظام و تمام مردم بدانند که اگر به قرآن و عترتی که اعتقاد دارند، تمسک پیدا کنند و رشته اتصال خود را قوی کنند، به زودی شاهد فروپاشی حکومت سلطه در جهان خواهیم بود.

سردار ابوالفضل شکارچی، در آیین رونمایی از ۵ کتاب قرآن خوشنویسی شده هنرمند کرجی، گفت: ما هم هرچه داریم از قرآن و نورانیت این کتاب نورانی است و هر پیشرفتی که در جهان اسلام، کشور و در نظام مقدس جمهوری اسلامی دیده می شود از قرآن است. اگر احساس می کنیم و می بینیم که انقلاب اسلامی بر کشور و دنیای پیرامون خود تاثیر بسیار بسیار زیادی داشته به برکت نورانیت قرآن است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تمسک به قرآن با ظلم و حکومت ستمشاهی جنگید و براندازی آنرا رقم زد افزود: امام (ره) با تمسک به قرآن انقلاب را رهبری  تثبیت و تحیکم کرد و در نهایت به پیروزی رساند. همچنین فرزند برومند امام راحل، مقام معظم رهبری نیز بر این انقلاب استمرار بخشیدند و انقلاب را به دنیا صادر کردند که همان وعده ای بود که امام راحل دادند.

وی ادامه داد: قرآن و عترت ۲ بال نیرومند قدرتمند و ارزشمندی هستند که هر چه برکت هست برای این بالها است و اگر همانطور که امام و رهبری به این ۲ بال محکم تمسک پیدا کردند و اتصال دارند، مردم و مسوولان نیز متمسک شوند به زودی شاهد فروپاشی و از بین رفتن حکومت سلطه و ظلم در جهان خواهیم بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به این هنرمند کرجی، گفت: باید رشته اتصال به قرآن و عترت  محکم باشد و فرایند و روندی که شما طی می کنید از برکت قرآن و نورانیت قرآن است که حفظ آن خیلی مهم است.

وی افزود: حداقل تشکر ما از شما بابت این کار ارزشمند حضور ما بود و افتخار می کنیم که این ماموریت قرآنی را انجام داده ام. اگر بحث قرآن و اهل بیت (ع) را از صحنه انقلاب کمرنگ کنیم آن روز روز سقوط و فروپاشی ما خواهد بود و هرچقدر این توجه بیشتر باشد استحکام ما بیشتر خواهد بود.

سردار شکارچی بیان داشت: ما سرمایه گذاری و هزینه های زیادی برای انقلاب اسلامی کرده ایم و هشت سال دفاع مقدس یکی از دوران بی نظیر تاریخ انقلاب اسلامی است که هزینه هایی که در این دوران دادیم حتی یکی از آن ها قابل محاسبه در این کره زمین نیست و آن هم خون شهدا است.

وی گفت: تمام مسوولان این کشور اگر همه ی عمر خود را صرف کنند و همه ی مردمی که زیرچتر انقلاب اسلامی در کشور و در دنیای پیرامون ما طعم خوش این امنیت را می چشند، اگر تمام عمرشان را برای خدمت به انقلاب اسلامی بگذارند و از ولی فقیه تبعیت کنند، آیا می توانند خون شهید را پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه نمی توانیم پاسخگوی این خون ها باشیم، افزود: والدین این شهدا پیکر غرق در خون و قطعه قطعه فرزنداشان را تحویل گرفتند و آن هم به د لیل اعتقاد به قرآن و اهل بیت (ع) بوده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425119

برچسب‌ها