معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین، مطالبه فعالان اقتصادی بود

استاندار قزوین گفت: معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین، مطالبه فعالان اقتصادی قزوین بود که با حمایت دولت و تدبیر و مسئولان کشور تحقق یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در آیین افتتاح یک شرکت تولیدی که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، گفت: جا دارد از حمایت‌های معاون رییس جمهوری از استان قزوین تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم سفر ایشان برای استان مایه خیر و برکت باشد.
جمالی پور بیان کرد: معاون رییس جمهوری در پایان سال۹۸ عنایت ویژه‌ای به استان داشتند و کمک ویژه آنها باعث شد تا سال۹۸ را علیرغم همه سختی‌ها با موفقیت عبور کنیم.
استاندار قزوین افزود: شهرک صنعتی کاسپین به دلیل سرمایه گذاری بخش خارجی در این شهرک از شهرک‌های مهم صنعتی کشور بوده و مجموعه‌های متعددی از صنایع مختلف با سرمایه گذاری خارجی در آن مستقر شده است.
جمالی پور گفت: این شهرک همیشه مورد توجه دولت و مجموعه مدیران استان بوده است و باید از عنایت سازمان برنامه و بودجه برای معافیت مالیاتی شهرک تقدیر کنیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: معافیت مالیاتی این شهرک بعد از لغو شدن مجددا اعمال شد که از مطالبه جدی سرمایه گذاران و صنعتگران شهرک است و منشا خیر و برکت برای استان است.
او با اشاره به همبستگی ویژه در استان، افزود: امروزه همه مسئولان ارشد استان همفکر و متحد در کنار همدیگر هستند و برای توسعه استان و رفع معضلات و مشکلات بدون اعمال نگاه‌های سلیقه‌ای و جناحی اقدام می‌کنند.
جمالی پور در خصوص شکست مفتضحانه آمریکا در سازمان ملل متحد، افزود: بعد از تشکیل سازمان ملل اولین بار است که آمریکایی‌ها در سیاست خارجی ناکام شده و برای آنها ذلت به بار آمده است.

او افزود: بعد از این ماجرا، کل کشورهای قدرتمند دنیا از آمریکا روی بر گردانده‌اند و باید قدر این اتفاقات بزرگ را بدانیم و به همدیگر کمک کنیم.
این مقام مسئول گفت: امروز وضعیت ارزی کشور و مقررات گمرکی، واحدهای صنعتی را اذیت می‌کند و در ترخیص مواد اولیه و ثبت سفارش با مشکلاتی مواجه هستند که امیدواریم در این سفر، مصوباتی برای رفع آنها داشته باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =