پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین

مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین بدون آزمون در نیمسال مهر ۱۳۹۹دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نگار صدریا، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این مرکز در دو مقطع کاردانی حرفه ای و کارشناسی حرفه ای در ۱۲رشته برای نیم سال مهر۱۳۹۹دانشجو می‌پذیرد.
صدریا افزود: این مرکز تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین و موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران از سال ۱۳۹۰مشغول به فعالیت بوده و از ویژگی های بارز آن دسترسی به محیط کار دانشجویان (پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سطح استان)و دسترسی به مدرسان خبره در حوزه امداد و نجات است.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با حوزه امداد و نجات می توانند به عنوان امدادگر مشغول به فعالیت شده و جز تیم های عملیاتی فعالیت داشته باشند.
او عنوان کرد: رشته کارشناسی حرفه ای مددکاری روانی اجتماعی در بحران برای نخستین بار توسط مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان تدوین شده که فارغ التحصیلان این رشته می توانند در تیم های حمایت روان به صورت تخصصی فعالیت داشته باشند.
صدریا در ادامه افزود:  رشته های تحصیلی در مقطع کاردانی شامل امداد و سوانح، امداد و نجات شهری، بازرگانی انبارداری، مشارکت های مردمی، مدیریت لجستیک و زنجیره تامین، توانمند سازی آسیب دیدگان در سوانح، مدیریت سرپرستی توزیع کالا و خدمات و در مقطع کارشناسی شامل مددکاری روانی اجتماعی در بحران، مدیریت عملیات امداد و سوانح طبیعی، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت بحران در اماکن، ایمنی سلامت و محیط زیست در صنایع(HSE) است.
رییس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قزوین گفت: داوطلبان رشته های کاردانی حرفه ای(ناپیوسته) از چهارم تا ۱۱شهریورماه و داوطلبان رشته های کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته)، ۱۱ تا ۱۷شهریورماه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز در زمان اعلام شده از طریق این سایت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =