بهره برداری از پروژه های توسعه ای شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

در مراسمی با حضور وزیر نیرو و در هفدهمین پویش #هرهفته_ الف_ ب_ ایران مقارن با هفته دولت، ۱۴ پروژه توسعه ای شرکت توزیع برق استان سمنان با حضور وزیر نیرو بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در آئین افتتاح همزمان پروژه های توسعه ای شرکت های توزیع برق سراسر کشور که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو و شماری از مسئولان وزارت نیرو، شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های توزیع برق ایران همراه بود، پروژه های شرکت توزیع برق استان سمنان نیز به صورت همزمان بهره برداری شدند.

پروژه های ساخت و ساز در بخش توزیع برق استان سمنان در محورهای؛ تامین برق شهری و روستایی و مسکن مهر، ایجاد قدرت مانور شبکه، توسعه فیدرهای جدید از خروجی پست های ۶۳ کیلوولت، اجرای پروژه های حوزه GIS و ICT ، توسعه و بهبود سیستم های روشنایی معابر، تعویض کنتورهای مکانیکی به دیجیتال، بهسازی شبکه های برق شهری و روستایی، طرح های کاهش تلفات انرژی الکتریکی، نصب و تعویض تابلوهای اندازه گیری مشترکین مجهز به کنتور هوشمند، پروژه های کاهش پیک، بازسازی شبکه توزیع برق منطقه کـالپوش و انجـام پروژه های مربوط به حوزه دیسپاچینگ است.

گفتنی است: در هفدهمین هفته این پویش در بخش" ساخت و سازها " و " سازو کارها"، پروژه های توسعه ای این شرکت به طور همزمان و در سومین روز هفته دولت با حجم سرمایه گذاری انجام شده به مبلغ ۳۴۸ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.

یادآور می شود: در  این آئین که به طور مجازی و در استان البرز به اجرا درآمد، به صورت همزمان دوهزار و ۲۳۰ پروژه توزیع برق سراسر کشور با اعتباری به مبلغ سه هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان بهره برداری شدند.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =