استاندار سمنان: ریل گذاری خوبی برای توسعه شهرستان دامغان انجام شد

استاندار سمنان گفت: ریل‌گذاری خوبی برای توسعه شهرستان دامغان در دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف اقتصادی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، علیرضا آشناگر ، در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در شهرستان دامغان و دیگر نقاط استان است.
وی خاطر نشان کرد: در شهرستان دامغان با همراهی مسئولان محلی و استان اقدام های خوبی در حوزه های عمرانی و اقتصادی در سال های گذشته انجام شد که این امر به توسعه اقتصادی منطقه کمک شایانی کرده است.
استاندار سمنان تصریح کرد: باوجود فشارهای خارجی، دولت روند توسعه و اجرای طرح های مختلف اقتصادی و عمرانی را در استان سمنان و دیگر نقاط کشور متوقف نکرده است.
آشناگر با بیان اینکه در شهرستان دامغان روند توسعه با وجود مشکلات اقتصادی ادامه دارد و طرح های عمرانی خوبی در این ایام افتتاح و درحال ساخت است، گفت: برخی از طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان هم در ماه های آینده افتتاح خواهد شد.
وی تصریح کرد: تلاش می شود در کمترین زمان ممکن انتقال ندامتگاه دامغان انجام شود و اقدام های خوبی در این بخش در یکسال گذشته انجام شده است.
وی تصریح کرد: مردم به طور حتم قدردان زحمات خادمان خود هستند و آحاد جامعه می دانند که در تنگنای اقتصادی، این تعداد طرح های عمرانی و اقتصادی در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: اعتبارهای خوبی از محل سفر ریاست محترم جمهوری به شهرستان دامغان تخصیص داده شد و این‌ منطقه از استان در بخش های مختلف اقتصادی، معدن، کشاورزی و گردشگری ظرفیت های ویژه دارد.
وی تصریح کرد: برای رفع حداکثری مشکلات زیرساختی در بخش معدن شهرستان دامغان اقدام شود و مسئولان ارشد استان هم کمک خواهند کرد تا محصولات معدنی در منطقه به صورت خام به فروش نرود.
وی ادامه داد: دامغان در بخش گردشگری هم زیرساخت و ظرفیت‌های منحصر به فردی دارد و علاقمندان به تاریخ و گردشگری هر ساله به این شهرستان سفر می‌کنند.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت های گردشگری و رونق کشت پسته در دستور کار مسئولان باشد و با همدلی و وحدت روند توسعه شهرستان دامغان ادامه یابد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری، دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.
یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =