۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
۱۱۵ پروژه عمرانی در شهرکرد اجرا می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: در بودجه امسال شهرداری شهرکرد ۱۱۵ پروژه عمرانی پیش‌بینی شده که تاکنون تخصیص اعتبار برای ۸۷ پروژه انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین از شهرکرد :مهندس بهادر عبدالغنی در جلسه شورای معاونین و مدیران با اشاره به بودجه امسال شهرداری اظهارداشت: مجموع اعتبارات شهرداری شهرکرد در سال جاری ۲۳۳ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به انجام موافقت‌نامه‌ها و تعداد پروژه‌ها افزود: امسال ۷۱ موافقت‌نامه‌ و ۴۵ طرح و ۱۱۵ پروژه عمرانی پیش‌بینی شده که از مجموع ۱۱۵ پروژه عمرانی تعریف شده در بودجه، تخصیص اعتبار برای ۸۷ پروژه انجام شده است و آمادگی داریم برای مابقی طرح‌ها در صورت درخواست تأمین اعتبار اقدامات لازم را انجام دهیم.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۲۱ پروژه، سازمان عمران و بازآفرینی شهری ۴ پروژه و در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ۸ پروژه تعریف شده است، بیان کرد: سازمان‌ها باید درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را ارائه و در صورت نیاز و براساس ارائه عملکرد و پیشرفت فیزیکی پروژه، اعتبارات لازم به پروژه‌ها تخصیص داده می‌شود.

عبدالغنی با اشاره به اتمام فصل کاری ادامه داد: فصل کاری در شهرکرد حداکثر تا آبان‌ماه می‌باشد بنابراین باید تلاش تا پروژه‌های عمرانی تکمیل شود که در این راستا باید برنامه محور حرکت کنیم.

وی با اشاره به انتصابات جدید در مجموعه مدیریت شهری گفت: تغییر و تحولات در سیستم به منزله ناتوان بودن افراد قبلی نیست بلکه از ظرفیت افراد قبل در واحدهای دیگر استفاده می‌شود تا بتوانیم اتفاقات خوبی را در سیستم رقم بزنیم.

شهردار شهرکرد در تغییر و تحولات مماشات نمی‌کند

فرهاد رئیسی، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه تغییر و تحولات در ذات مدیریت است، خاطرنشان کرد: یکی از محاسن شهردار این است که اگر در جایی نیاز به تغییر و تحول باشد، مماشات نمی‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: مردم از شهرداری انتظار کار دارند بنابراین نباید کسی از تغییر و تحولات ناراحت باشد، متاسفانه بعضا دیدگاه بر جایگاه مدیریت این است که اگر شخصی مدیر شد باید تا آخر بماند که این دیدگاه درستی نیست چراکه علاوه‌بر شخص به نظام و دولت نیز خسارت وارد می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه شورای شهر حامی شهرداری و کارکنان و کارگران خدوم است، تصریح کرد: در یک سال باقی مانده از عمر شورای شهر، مجموعه مدیریت شهری حمایت خواهد شد اما این حمایت تا جایی پیش می‌رود که کارها در چارچوب قانون انجام شود.

وی یکی از دلایل نارضایتی مردم از شهرداری را طولانی شدن پروسه‌های کاری عنوان کرد و گفت: شهرداری به ویژه واحد حقوقی و املاک در تصمیم‌گیری‌ها باید قاطع و براساس ضوابط و قوانین کار را انجام دهد و توپ را به میدان شورای شهر نیندازد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار جهت پروژه‌های عمرانی در شهرداری شهرکرد پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌ها باید معرفی تا مردم نسبت به انجام کارهایی که توسط شهرداری انجام می‌شود، مطلع شوند.

در این جلسه آئین تودیع و معارفه اسماعیل زمان‌دوست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، مرجان دادایی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، اکبر شاهوردی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، و مسعود حبیبی سرپرست مدیریت منطقه برگزار شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =