۲ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
شرط سنگین تراکتور برای جدایی مظاهری

خبرورزشی نوشت: باشگاه تراکتور برای صدور رضایتنامه رشید مظاهری مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته است.

رشید مظاهری که خواستار افزایش مبلغ قرارداد خود با باشگاه تراکتور تبریز است پیش از دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان در نیمه نهایی جام حذفی اردوی تیمش را ترک کرد و حاضر نشد در این بازی حساس شاگردان ساکت الهامی را همراهی کند.

وی روز گذشته اقدام به فسخ قرارداد خود با باشگاه تراکتور کرد که البته مدیرعامل این باشگاه گفت فدراسیون فوتبال درخواست مظاهری را برای فسخ قرارداد باطل کرده زیرا فصل تا کنون تمام نشده است.

مظاهری دو فصل دیگر با تراکتوری‌ها قرارداد دارد و به نظر می‌رسد در قرارداد وی بندی وجود دارد که در پایان هر فصل با ۲۰ درصد افزایش مبلغ قرارداد سال دوم و سوم به حالت اجرایی درمی‌آید.

یکی دو باشگاه لیگ برتری خواستار حضور این دروازه‌بان ملی‌پوش در ترکیب خود هستند اما به نظر می‌آید برای جذب وی کار دشواری دارند.

باشگاه تراکتور در نظر دارد مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای صدور رضایتنامه مظاهری در نظر بگیرد و بر همین اساس متقاضیان خرید این دروازه‌بان کار سختی برای جلب نظر تراکتوری‌ها دارند. البته اگر در نهایت وی که ۸۰ درصد مبلغ فسخ قرارداد جاری‌اش را از تراکتوری‌ها دریافت کرده موفق به فسخ قرارداد یکطرفه خود شود کار سختی برای جدایی از باشگاه تبریزی ندارد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =