۰ نفر
۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
واکنش جانسون به استعفای شینزو آبه

بوریس جانسون به خبر استعفای نخست وزیر ژاپن واکنش نشان داده و در پی اعلام این خبر از شینزو آبه از بابت خدماتش تشکر کرد و برای او آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نخست وزیر انگلیس در توئیتی در واکنش به اعلام استعفای شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن نوشت: شینزو آبه به عنوان نخست وزیر ژاپن دستاوردهای بزرگی را هم برای کشورش و هم برای جهان رقم زد. تحت نظارت وی، روابط انگلیس و ژاپن در زمینه های تجاری، دفاعی و همچنین روابط فرهنگی ما قوی تر و قوی تر شد. از شما به خاطر تمامی سالهای خدمتتان تشکر کرده و برای شما سلامتی خوب آرزومندم.

 آبه روز جمعه در یک کنفرانس خبری در توکیو در تشریح دلیل استعفای خود اعلام کرد که وضعیت سلامتی اش وخیم تر شده است و از ماه گذشته احساس خستگی می کند.

او با بیان اینکه استعفا از ایجاد مشکل در شکل گیری خلاء رهبری جلوگیری می کند تصریح کرد: به دلیل بیماری اعتماد به نفسش در توانایی خدمت به ژاپنی ها را از دست داده است.

آبه همچنین اعلام کرد: به دنبال درمان است اما به مراقبت طولانی مدت نیاز دارد.

311312

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 0
    این که نخست وزیر ژاپن به دلیل بیماریش از نخست وزیری استفا می دهد یعنی منافع کشور و مردم ان کشور را به مقا م و مسئولیت ترجیح داده دلیل این که یک کشوری پیشرفت می کنه و میشه ژاپن یعنی همین