معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شوشتر

سکان اداره ورزش و جوانان شوشتر در دستان علیرضا شیخی قرار گرفت .

به گزارش خبرآنلاین از شوشتر؛ صبح امروز و با حضور جمعی از ورزشکاران، علیرضا شیخی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شوشتر معرفی شد.

مهندس حسین پنبه‌دانه‌پور جلسه معارفه سرپرست جدید این اداره گفت: شوشتر در طول تاریخ ورزش خود، همیشه در رشته‌های گوناگون مدعی مقام‌های عالی بوده و ورزشکارانی را در خود پرورانده که افتخارات ملی و بین‌المللی گوناگونی را کسب کرده‌اند.

وی اظهار داشت: متاسفانه با وجود همه این افتخارات، توجه لازم از سوی اداره کل ورزش استان، به شوشتر نمی‌شود و از این بابت گلایه‌مندیم و انتظار حمایت بسیار بیشتری داریم.

فرماندار شوشتر با تاکید بر حرکت جمعی برای رشد ورزش این شهرستان اذعان داشت: هیئت‌های ورزشی باید در کنار مسئول جدید باشند و با تلاش و همکاری همه‌جانبه به ارتقای وضع ورزش که متعلق به خودشان است، کمک کنند.

مهندس پنبه‌دانه‌پور خاطرنشان ساخت: در حوزه ورزش و جوانان باید به ابعاد فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز توجه ویژه داشت و این مورد را با توجه به عضویت مسئول این ارگان در شورای مهم فرهنگ عمومی، از سرپرست جدید انتظار دارم.

وی با اشاره به مشکلات عدیده در اداره ورزش و جوانان شوشتر بیان کرد: در چارت این اداره نیرو داریم اما متاسفانه به شهرستان‌های دیگر منتقل شده‌اند. انتظار داریم با ورود اداره کل، یا به شوشتر بازگردند یا در چارت اداری شوشتر نباشند تا بتوانیم نیروی جدید به کارگیری کنیم.

گفتنی است، در این نشست معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، معاون فرماندار و روئسای برخی هیئت‌های ورزشی نیز حضور داشتند.

شیخی از پرسنل شهرداری شوشتر ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مکانیک و از ورزشکاران با سابقه شوشتر در رشته بسکتبال می باشد که سوابقی همچون دبیر هیئت بسکتبال شوشتر،سرپرست امور ورزش شهرداری شوشتر، سرمربی تیم جوانان و نوجوانان بسکتبال شهرستان شوشتر و کسب مقام قهرمانی کشور در مسابقات بسکتبال را در کارنامه دارد.

پیش از شیخی، اسماعیل حسینی منجزی عهده‌دار این سمت بود که در ماه های گذشته مورد تکریم قرار گرفته بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1427522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =