هشدارهای پلیس برای پیشگیری از سرقت موتورسیکلت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به نقش شهروندان در پیشگیری از وقوع جرایم بویژه سرقت موتورسیکلت گفت: راکبان موتورسیکلت، وسیله نقلیه خود را با قفل و زنجیر مناسب در پارکینگ های مخصوص پارک و از رها کردن آن درکنار خیابان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سرهنگ "امیر هوشنگ حیدریان اظهار داشت: راکبان موتورسیکلت از متوقف کردن وسیله نقلیه خود در اماکن عمومی، حاشیه خیابان‌ها و مقابل منازل خودداری و در شرایط اضطراری آن را به افراد مطمئن بسپارند.

وی افزود: راکبان موتورسیکلت حتماً وسیله‌ی نقلیه‌ خود را با قفل و زنجیر مناسب در پارکینگ‌ های مخصوص پارک و از رها کردن آن درکنار خیابان خودداری کنند.

سرهنگ حیدریان تاکید کرد: مالکان موتورسیکلت در زمان پارک آن در حیاط یا پارکینگ منزل نیز آن را به شئی محکم و ثابت قفل و زنجیر کنند و از پارک کردن آن در محیط‌های خلوت و تاریک که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند، خودداری شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان از خرید موتورسیکلت ‌بدون انتقال سند در دفاتر رسمی یا به اصطلاح سوئیچی خودداری کنند و به هیچ وجه موتورهای قولنامه‌ای و فاقد پلاک را خریداری نکنند و در هنگام خرید، شماره‌ موتور و شاسی آن با اسناد مالکیت را مطابقت داده و از مخدوش نبودن اسناد اطمینان حاصل کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1427740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =