تخریب ۹۲بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۲مورد ساخت و ساز غیر مجازدر قالب تبصره ۲ ماده۱۰ قانون حفظ کاربری تخریب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ پرویز عبدی، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: این بناها بیشتر در خارج از حریم روستاها ساخته شده که به شکل دیوار چینی و بنا بوده است.
مدیر امور اراضی جهادکشاورزی استان قزوین اظهار کرد: با اجرای این طرح ده ها هکتار از اراضی زراعی و باغات این استان آزاد سازی شد.
عبدی با بیان اینکه روستا به عنوان  محل تولید و در صورت عدم مراقبت و نظارت در ساخت و ساز و روند امور جاری در روستا، دچار خسارات می شوند افزود: برخی از سودجویان در عرصه زمین بدون هیچ مجوزی اقدام به قطعه بندی اراضی زراعی در خارج از حریم روستاها می کنند که در این حوزه ؛ اقدامات و تصمیمات خوبی در جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال انجام شده که به زودی اجرایی می شود.
مدیر امور اراضی جهادکشاورزی یادآور شد: کارشناسان جهادکشاورزی فعالیت های بخش را به صورت مستمر رصد و با شناسایی بنای غیر مجاز اقدام قضایی لازم صورت می گیرد.
این مقام مسئول از کلیه مالکان زمین های زراعی و باغی خواست قبل از هرگونه ساخت و ساز، برای مشاوره و دریافت مجوز به مراکز جهاد کشاورزی شهرستانهای مربوطه مراجعه کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1427772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =