راه اندازی اولین بازارچه میوه و تره بار قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اولین بازارچه جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار در شهر قشم به منظور ایجاد تعامل بین فروشنده و مصرف کننده میوه و همچنین ایجاد تعادل قیمت در بازار راه اندازی شده است.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، هرمز امیری با بیان این مطلب، اظهار کرد: حسب دستورات مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم و با برنامه ریزی صورت گرفته در مدیریت بازرگانی و اصناف این سازمان امور مربوط به جانمایی و ایجاد اولین بازارچه میوه و تره بار در شهر قشم انجام شده است.
وی ادامه داد: بازارچه میوه و تره بار قشم در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال واقع در میدان شهدای گمنام جنب حوزه علمیه امام صادق (ع) جانمایی شده و روزانه ۱۵ تا ۲۰ تن میوه تازه با حفظ نکات بهداشتی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کووید ۱۹ در این مجموعه برای مصرف شهروندان توزیع می شو.د.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه یک بازارچه میوه و تره بار دیگر نیز در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود، تصریح کرد: از مدتی قبل نیز با راه اندازی یک برنامه نرم افزاری و کاربردی امکان سفارش و خرید آنلاین میوه از یکی از فروشگاه های میوه فروشی واقع در مجتمع سیمرغ با قیمت مصوب، با رعایت پروتکل های بهداشتی و بسته بندی استاندارد را برای ساکنین محترم جزیره فراهم شده است.
به گفته امیری؛ تلاش شده تا علاوه بر ارائه محصولی باکیفیت و قیمتی مناسب، توان خرید مردم را افزایش دهیم؛ همچنین قرار است تمام محصولات بصورت مستقیم از مناطق مختلف کشور و همچنین محصولات بومی منطقه برای استفاده مصرف کنندگان در این بازارچه ها تامین شود.
وی تصریح کرد: وجود میوه و تره بار در سبد غذایی خانوار یک ضرورت بوده و نقش مستقیمی در سلامتی شهروندان دارد و این مدیریت خود را مکلف می داند تمام تلاش خود را جهت دسترسی مناسب تمام شهروندان به میوه و تره بار باکیفیت و به صرفه از نظر اقتصادی انجام دهد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه در حال بررسی شرایط برای راه اندازی میدان میوه و تره بار در شهر قشم نیز هستیم، افزود: هدف مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم ارائه خدمات خوب و رضایت مردم است و با راه اندازی این بازارچه های میوه و تره بار آماده خدمت رسانی به همشهریان خواهیم بود.
امیری در پایان خاطرنشان کرد: قشموندان عزیز می توانند از طریق شماره  تماس ۰۷۶۳۵۲۵۲۰۱۰ شکایت خود از گران فروشی و تخلفات صنفی را به مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گزارش دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1427988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =