اشتباه عجیب مدیران پرسپولیس در خرید ۳ بازیکن جدید

خبرورزشی نوشت:باشگاه پرسپولیس در حالی قراردادهای میلیاردی با سه بازیکن جدید به امضا رسانده که هیچ کدام از آنها تست پزشکی ندادند.

سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل کثیر روز سه شنبه با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس قراردادهای جداگانه ای را به مدت دو فصل برای حضور در جمع شاگردان یحیی گل محمدی امضا کردند تا این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز همراهی کنند.

آقایی و لک عصر سه‌شنبه در تمرین پرسپولیس نیز حاضر شدند تا کادر فنی این تیم با توجه به فاصله اندک تا شروع دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می‌شود نهایت استفاده را برای هماهنگی این بازیکنان ببرد. عیسی آل‌کثیر نیز از امروز زیر نظر گل‌محمدی تمرین خواهد کرد تا به خط حمله سرخپوشان اضافه شود.

هر سه خرید جدید پرسپولیس با قراردادهای میلیاردی به این تیم پیوستند. خریدهایی که هیچ کدام از آنها سقف ۳ میلیاردیِ مد نظر فدراسیون فوتبال را نیز رعایت نکرده و با سرخ‌ها قرارداد بستند. رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس که با تأیید کادرفنی این تیم اقدام به جذب آنها کرد فرصتی به کادر پزشکی باشگاه برای انجام تست‌های مربوطه از سه بازیکنی که سابقه مصدومیت‌های میان مدت در فصول گذشته را داشته‌اند هم نداد.

حلقه مفقوده در مسیر جذب بازیکن در باشگاه پرسپولیس که می‌تواند مانع از ضرر آنها در طول فصل آینده شود. اما پر افتخارترین باشگاه لیگ برتر ایران، پیش پا افتاده‌ترین موضوع را در عقد قرارداد با بازیکنان جدید نادیده گرفته است که می‌تواند گل‌محمدی را با مشکل روبه‌رو کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    آقایی زیاد مصدوم میشه، لک‌ حاشیه داره و بازیش هم بالا و پایین، آل کثیر هم چند بازی آخر لیگ نتونست گل زنی بکنه
  • BG ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    اشتباه نبوده بلکه دیده اند بازیکنان جدید در راه رفتن و دویدن نمی لنگند و به همین علت زمان را غنیمت شمرده اند و از آنان تست پزشکی نگرفته اند تا یک موقع باشگاههای رقیب بازیکنان مزبور را با قیمت بالاتر از چنگشان در نیاورند!
  • اشکان IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    ببینین کی گفتم. هم عیسی آل کثیر و هم حامد لک بخاطر کری خواندن در بازی های تیم قبلی شون مقابل استقلال به پرسپولیس پبوستن. یعنی هیچ توجیح فنی دیگه ای نداره. مطمئنا فصل هم خوبی پیش رو نخواهند داشت.
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    تا وقتی باشگاه های ایرانی کاملا خصوصی نباشن و پول بیت المال رو به بازیکنا و مربیای ناکارامدی میدن که هیچ خاصیتی ندارن و حتی یه جام بین المللی هم نمیتونن بگیرن، اوضاع همینجوری باقی می مونه چون مدیر باشگاه از جیبش خرج نمیکنه. از پول مالیات کارمند و کارگر بدبخت برمیداره میده به آقایون
  • امیر IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    یجوری میگید میلیاردی انگار باشگاههای بزرگ دیگه سقف قرارداداشون صد میلیونه.ریخت و پاش تیم وزارت آبی رو ببینید بعد گارد بگیرید.هرچند تو این چهار سال ما عادت کردیم که همه علیه پرسپولیس باشن.ولی آخرش ما برنده بودیم
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    فقط حاشیه درست کنید فقط فقططططط
  • Peyman IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    تو زیاد حرص نخور،همینطورشم باز قهرمان میشه.