مدیرکل آموزش و پروش همدان: ۲۸۵ هزار دانش آموز همدانی از شنبه راهی مدرسه می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: امسال ۲۸۵ هزار دانش آموز همدانی ثبت نام کرده و از شنبه ۱۵ شهریور ماه راهی مدارس خواهند شد، از این تعداد ۱۶۷ هزار نفر دانش آموز دوره ابتدایی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ محمد پورداوود در گفتگویی با اعلام اینکه مدارس استان از شنبه ۱۵ شهریورماه آغاز به‌کار خواهد کرد، افزود: استان همدان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد و به همین علت، مدارس به‌صورت نوبتی و دوره‌ای تشکیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: نیمی از دانش‌آموزان در روزهای زوج و نیمی دیگر در روزهای فرد به مدرسه می‌روند و در صورتی که وضعیت قرمز باشد، مدارس به‌صورت مجازی کلاس‌ها را برگزار خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: در زمینه بازگشایی مدارس، همواره تابع برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم و در حال حاضر نیز با توجه به سناریوهایی که استان ها را سفید، زرد، نارنجی و قرمز دیده، سعی شده تا نیروی انسانی، تجهیزات و زیرساخت‌ها و البته بسترهای آموزشی مناسبی را فراهم کنیم.

وی گفت: با دایر کردن کلاس‌های درسی در روزهای پنجشنبه سعی داریم تمام دانش‌آموزان در نقاط زرد حداقل سه روز در هفته به‌صورت حضوری در کلاس درس باشند.

پورداود در پاسخ به اینکه آیا حضور دانش آموزان در مدارس اجباری خواهد بود یا خیر؟ اظهار داشت: این موضوع هنوز مشخص نیست و آخرین وضعیت امروز پنج شنبه مشخص خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =