تحلیل حمیدرضا صدر از وضعیت چلسی برای فصل جدید

هیچ تیمی چنین غیر منتظره خرج نکرده. هیچ تیمی مثل آنها در همه پست ها تقویت نشده. آبراموویچ نزدیک نود میلیون پرداخته و چلسی در این فصل باید برای قهرمانی بجنگد، برای قهرمانی و نه کمتر.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی خریدهای زیادی انجام داده و به نظر می‌رسد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیش تنها به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.

حمیدرضا صدر در یادداشتی کوتاه آخرین وضعیت تیم چلسی را بررسی کرده است:

چلسی: بازگشت برای قهرمانی

هیچ تیمی چنین غیر منتظره خرج نکرده. هیچ تیمی مثل آنها در همه پست ها تقویت نشده. آبراموویچ نزدیک نود میلیون پرداخته و چلسی در این فصل باید برای قهرمانی بجنگد، برای قهرمانی و نه کمتر.

آنها فصل پیش را ورای انتظارات به پایان بردند. گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان برغم ممنوعیت خرید بازیکن، ماموریتی بود غیرممکن. لمپارد ضعیف ترین تیم عصر آبراموویچ را از ساری تحویل گرفته بود. جای هازارد پر نشده و فرانک در بسیاری از اوقات نمی توانست تعویضی انجام دهد. چنان که فینال جام حذفی را به دلیل تعداد بازی های پرشمار و خستگی به آرسنال واگذار کردند. چلسی برابر ضربه های ایستگاهی زخم پذیر بوده و توازنی هم بین دفاع و حمله وجود نداشته. اما حالا با تیم دیگری روبرو خواهیم شد و می دانیم برپایی تیمی متفاوت با بازیکنانی ولو بزرگ ولی تازه وارد آسان نبوده.

دروازه بان و مدافعان

روشن نیست اونانا کامرونی از آژاکس راهی لندن خواهد شد یا یک سنگربان دیگر. کپا دیگر مورد اعتماد نیست و دریافت 54 گل در لیگ پذیرفتنی نبوده. او در صورت ماندن هم باید برای حفظ پستش بجنگد.
تیاگو سیلوا در قلب دفاع رهبر کهنه وبه او زوما و رودیگر را هم در دفاع دونفره بیفزایید. بن چیلول دفاع چپ در لستر معرکه بوده و ریس جیمز در دفاع راست امیدوار کننده. آزپیلیکویٔتا چند منظوره هم مشتاق ورود به میدان است.

مردان میانی

کانته و کواچیچ، لوفتوس چیک و جورجینیو برابر مدافعان چندین ترکیب متفاوت برای فرانک مهیا کرده اند. پولیسیچ در گوش چپ و میسون مانت در گوش راست به تیم فصل پیش تعلق دارند. ولی می گویند کای هاروتز بیست و یک ساله  لورکوزنی و حکیم زیاش ستاره چپ پای آژاکس که استاد بازی در گوش راست هم هست طوفانی به پا خواهند کرد.

مهاجمان

به تیمو ورنر ستاره لایپزیگ نگاه کنید که می خواهد پس از بالاک ستاره دیگر از آلمان در بریج شود. همین طور به تامی آبراهام و ژیرو که نمی خواهند نیمکت نشین باقی بمانند.

آیا دوران چلسی انتقال پایان یافته؟ شاید بله، ولی برداشتن فاصله 33 امتیازی با لیورپول و 15 امتیازی با سیتی و همین طور درخشش اروپایی نیاز به شکیبایی دارد. به هر رو مردان بریج فصل پرهیجانی پیش رو دارند.

255 41
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =