جلسه ویژه مدیران استقلال برای تعیین تکلیف سرمربی/ نکونام و فکری گزینه‌های اصلی

میزان نوشت: اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال قرار است تشکیل جلسه دهند تا تکلیف نیمکت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

حتی اگر تیم فوتبال استقلال قهرمان جام حذفی می‌شد، فرهاد مجیدی با این مدیریت کار نمی‌کرد اما حالا مسؤلان باشگاه استقلال به دنبال بازگرداندن سرمربی ایتالیایی سابق خود هستند.

این اتفاقات و ادعاها در حالی مطرح می‌شود که فدراسیون فوتبال به هیچ وجه بازگشت استراماچونی را قانونی نمی‌داند و اگر به هر دلیلی این مربی به تهران نیاید، باید دید چه کسی در لیگ قهرمانان آسیا سرمربی استقلال می‌شود و در این بازه زمانی اندک سکان هدایت استقلال را در دست می‌گیرد. البته در حال حاضر، مجید نامجومطلق نزدیک‌ترین گزینه برای هدایت موقت آبی‌هاست.

در حال حاضر از جواد نکونام و محمود فکری به عنوان گزینه‌های داخلی استقلال نام برده می‌شود اما هواداران استقلال فقط استراماچونی را می‌خواهند و به کمتر از او راضی نیستند. آنها از سعادتمند درخواست کرده‌اند تحت هر شرایطی این مربی ایتالیایی را به باشگاه محبوب‌شان برگرداند.

حالا برگزاری جلسه فوری مدیران باشگاه هم، به همین علت است. در جلسه مدیران استقلال با استعفای مجیدی هم موافقت خواهد شد.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1428770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    2 1
    شما از کجا فهمیدید ما هوادارن استقلال فقط استراماچونی میخوایم؟ رای گیری شده؟ نظر سنجی شده؟ من از طرف خودم میگم. نخیر من استقلالی استراماچونی نمیخوام!! خوبه حالا؟؟!!!
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
    0 1
    ما فقط با استراماچونی میتونیم تا فینال اسیا بریم حتما تو ........