۰ نفر
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
سرعت‌گیرهای شهرکرد آشکارسازی می‌شود

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: سرعت‌گیرهای سطح شهر به منظور کاهش تصادفات و نظم‌دهی به ترافیک شهری رنگ‌آمیزی و آشکارسازی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری : پیمان محقق اظهارداشت: در راستای ایمن‌سازی و نظم‌دهی به ترافیک شهری و تسریع و سهولت در تردد خودروها خط‌کشی طولی معابر اصلی شهر به صورت منقطع و ممتد انجام و رنگ‌آمیزی و آشکارسازی سرعت‌گیرها نیز در دست اقدام است.

وی افزود: بعد از نصب سرعت‌گیرهای تعبیه شده با استفاده از روکش آسفالت به عنوان اقدامی بازدارنده و هشداردهنده در جهت حفظ ایمنی مسافران، خودروها و عابرین پیاده، رنگ‌آمیزی این سرعت‌گیرها در دستور اجرا قرار گرفته است.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد بیان کرد: وجود این علائم هشدار دهنده سبب خواهد شد تا راننده با مشاهده رنگ ویژه سرعت‌گیرها از راه دور برای عبور از این موانع سرعت خویش را کاسته که به موازات آن سلامتی سیستم خودرو، عابرین و سرنشینان آن را به دنبال خواهد داشت.

محقق با بیان اینکه ۸۰ کیلومتر معابر با رنگ سرد محوری با اعتباری قریب به ۳ میلیارد ریال خط‌کشی شد، گفت: خط‌کشی‌های عابر پیاده و آشکارسازی سرعت‌گیرها و سرعت‌کاه‌ها با رنگ دوجزیی استاندارد به میزان ۳۰۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ‌بر۴ میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =