افتتاح ۱۰۰ هزار مترمربع اماکن تفریحی- ورزشی توسط رییس‌جمهور

۱۰۰ هزار مترمربع اماکن تفریحی- ورزشی منطقه آزاد قشم به ارزش ریالی ۱۲۰ میلیارد توسط مقام عالی دولت تدبیر و امید افتتاح می شود

به گزارش خبرآنلاین از قشم، احداث پارک محلات، پارک های خطی ساحلی و زمین های ورزشی در سطح جزیره قشم یکی از پروژه هایی است که توسط معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در راستای ارتقا سطح سلامت و شادابی ساکنان و گردشگران به اجرا درآمده و روز پنج شنبه ۲۰ شهریور ماه به عنوان یکی از ۱۴ پروژه منطقه آزاد قشم توسط روحانی افتتاح می شود.
اجرا، آماده سازی و بهره برداری از این طرح های عمرانی با اشتغال غیرمستقیم ۲۰ نیروی کار بومی همراه بوده که در مساحتی به وسعت یک صد هزار مترمربع به انجام رسیده است.
فضای بازی کودکان، جدول کشی، ایجاد فضای سبز، تامین روشنایی و مبلمان از جزییات دیگر این پروژه هاست که مکانی سرشار از آسایش و آرامش را برای خانواده های قشمی فراهم کرده و جلوه بصری مطلوبی برای گردشگران در سواحل جزیره بوجود آورده است.
گفتنی است، منطقه آزاد قشم روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه ۹۹، پذیرای رییس جمهور در جلسه ویدیو کنفرانسی است که در آن ۱۴ پروژه این منطقه آزاد در دو بخش دولتی و خصوصی بااعتبار ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و ریالی ۱۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیونی در پنج بخش صنعت نفت، گاز و انرژی، تولیدی، حمل‌ونقل، گردشگری و عمرانی افتتاح می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =