۱ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
هشتگ "عادی سازی خیانت است" ترند شد

ایرنا نوشت: با اعلام خبر عادی سازی روابط رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی در شامگاه جمعه، موجی از خشم و انزجار کاربران و فعالان فضای مجازی بحرینی را به دنبال داشت و هشتگ "بحرینی ها مخالف عادی سازی روابط" در بحرین ترند شد.  

 "عادی سازی روابط خیانت است" دیگر هشتگی بود که در شبکه های اجتماعی بحرین در صدر قرار گرفت.

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویر، فیلم ، کاریکاتور  و توئیت های بسیاری توافق عادی سازی با رژیم صهیونیستی و شرکت کردن بحرین در مراسم امضای توافق نامه صلح در کاخ سفید به دعوت آمریکا را در ۱۵ سپتامبر  (۲۵ شهریور) محکوم کردند.

در همین راستا کاربری با نام « حسین»  گفته است: خانواده من در بحرین مخالف عادی سازی روابط هستند ... و من به عنوان یک فرد مسلمان و شهرمند عربی این توافق ناعادلانه با صهیونیست را به رسمیت نمی شناسم.

کاربر دیگری به نام«عجمی» نوشته است: امروز همه مردم اصیل و شریف بحرین عادی سازی روابط را محکوم می کنند. من به تمام آنها درود می فرستم.

«خالد» کاربر دیگری نیز درباره این موضوع گفته است: عادی سازی روابط با اسرائیل جنایت و خیانتی است که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.

«طارق طاها» نیز از کاربران بحرینی در توئیتی نوشته است: مردم شریف بحرین نیز همانند ملت امارات توافق با رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند. بنابراین وقتی توافق نامه عادی سازی را رد یا محکوم می کنیم، بین مردم و رژیم های مسلط بر آنها تفاوت قائل می شویم.

بحرین اعلام کرده است که برای عادی سازی روابط با اسرائیل به توافق رسیده است. این کشور پس از امارات دومین کشور عربی است که روابط خود را با حمایت  دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اسرائیل عادی می کند.

311311
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    واقعا یعنی تخم مرغ شده شونه ای 30 هزار تومن ، ترند نمیشه ولی یکی با یکی دیگه دوست شده ، از نظر شما ترند محسوب میشه..داداش تو این فصل برف از کجا گیر میاری که سرت رو می کنی توش؟
  • مومیایی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    خوبه که دولت بحرین توییتر رو براشون فیلتر نکرده